سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تابش در تذکر شفاهی:

تفرقه بین جناح‌ها و مردم، موجب خوشحالی بدخواهان نظام است

نماینده اردکان گفت: سیاسیون باید تلاش کنند تا با بیان نقدهای منصفانه موجب تفرقه میان جناح‌ها و مردم نشوند چراکه بدخواهان نظام از این موضوع خوشحال می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا تابش نماینده اردکان در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز چهارشنبه 7 مرداد ماه اظهار کرد: ملت غرورآفرین و عزتمند ایران از ما انتظار آرامش، اشتغال و تأمین نیازهای آبرومند خود را دارند.

نماینده اردکان تأکید کرد: بعد از سالها مذاکره در سایه مقام معظم رهبری، جدیت دولت و کاردانی گروه مذاکره کننده هسته‌ای به توافقی رسیدیم که به تعبیر رئیس جمهور هم چرخ سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخ زندگی مردم.

عضو کمسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان داشت: شاید این توافق فتح‌الفتوح نباشد اما در وضع موجود مطلوب است و شاید باب میل آنهایی که در سایه تحریم‌ها به ثروت باد آورده رسیده‌اند مانند نوکیسه‌ها، رانت خواران، آقازاده‌ها و زیاده خواهان نباشند.

تابش تأکید کرد: اما سیاسیون و موثرین در جناح‌ها و گروه‌ها باید تلاش کنند ضمن بیان نقدهای منصفانه با توجه به سخنان مقام معظم رهبری موجب انشقاق و تفرقه میان جناح‌ها و مردم نشوند.

وی ادامه داد: تفرقه ما موجب خوشحالی بدخواهان نظام خواهد شد و رانت خوران و ویژه خواران را بهره مند می‌سازد. 

نماینده اردکان خاطر نشان کرد: آمریکا و صهیونیست توان مبارزه با ما را ندارند پس در موضوع رسیدگی به برجام عاقلانه و مدبرانه رفتار کنیم و از تشدد و تفرقه که به معنای آب به آسیب دشمن ریختن است، جلوگیری شود. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.