سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

برگزاری همایش اخلاق در ورزش ویژه مربیان در استان کردستان

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: اولین همایش تخصصی اخلاق در ورزش ویژه مربیان ورزشی این استان 12مرداد ماه سال جاری مصادف با روز فرهنگ پهلوانی وروز بسیج ورزشکاران درشهرستان مریوان برگزاری می شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان حامد جولائی گفت :این همایش باحضور 250 نفر از مربیان ورزشی،سرگروه های تربیتی صالحین و مسئولین فرهنگی هیات های ورزشی و همچنین افراد تاثیر گذار در ورزش برگزار خواهد شد.

وی برگزاری این همایش را همزمان باروز فرهنگ پهلوانی عنوان کردو افزود:این کارگاه تخصصی با حضور مسعود امینی مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و همچنین سردار یزدانی مسئول سازمان ورزش بسیج کشور و داوود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور برگزار می شود .

 مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان هدف از اجرای این همایش را تعلیم و بازآموزی مربیان تاثیر گذار در ورزش دانست و گفت : در این کارگاه درخصوص وظایف ، نقش و کارکردهای معنوی و ارزشی و فرهنگی در ورزش و همچنین ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران برای مخاطبین آموزش های لازم داده خواهد شد.

جولائی در پایان گفت:در کنار برگزاری این همایش بازدید از مناطق عملیاتی مریوان ، سرکشی از خانواده شهدای ورزشکار ، بازدید از یادمان شهداء و همایش عظیم حرکات ورزش های زورخانه ای انجام می گیرد.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.