سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدبیری: پنجمی‌ آسیا، مساوی پنجمی جهان بود

سرمربی تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز بیان کرد: کسب مقام پنجمی آسیا برای اولین بار در طول تاریخ پینگ‌پنگ بود و برای ما مساوی پنجمی جهان است.

صمد تدبیری در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نتایج تیم ملی نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا بیان کرد: ما پاسخ زحمت‌های پنج ساله خود را گرفتیم و خدا را سپاس می‌گویم که برای اولین بار در طول تاریخ پینگ‌پنگ، موفق شدیم به پنجمی آسیا برسیم، پیش از این بهترین مقام آسیایی ایران، عنوان یازدهمی بود ما حتی جزو هشت تیم برتر هم نرسیده بودیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تیم نوجوانان فعلی همان نونهالانی هستند که زیر نظر ما، اردوهای منظمی را برگزار کردند و اکنون توانستیم آنچه کاشته بودیم، برداشت کنیم، از نظر من این مقام مساوی پنجمی در جهان است، زیرا ما بهترین‌های پینگ‌پنگ جهان را مغلوب کردیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان، از امین احمدیان به عنوان یک نوشاد جدید در تنیس روی میز کشور نام برد و در این باره تصریح کرد: امین احمدیان، با انجام بازی‌های تماشایی در رقابت‌های قهرمانی آسیا و کسب پیروزی‌های حساس نوید حضور یک نوشاد جدید در پینگ‌پنگ‌ ایران است، البته باید فدراسیون روی این استعداد‌ها که کم  هم نیستند برنامه ریزی کند تا بتوانیم در آینده پرچم کشورمان را در دنیا بالا ببریم.

تدبیری، در خصوص مسابقات تیمی گفت: ما در بخش تیمی موفق شدیم، تایلند را شکست دهیم بعد از پیروزی‌ در دومین بازی به 8 تیم برتر راه یافتیم، این افتخار در حالی کسب شد که پیش از این سابقه نداشت، انرژی زیادی برای بازی‌هایمان گذاشتیم تا جایی که دیگر صدایم درنمی‌آمد، در 8 تیم پایانی به کره جنوبی باختیم، این تیم قهرمان دوره قبل آسیا بود و برای همین هم پس از تحمل این شکست مجبور شدیم برای پنجمی تا هشتمی بجنگیم که در این مرحله بچه‌های ما مقابل هنک کنگ قدرتمند یک پیروزی دلچسب به دست آوردند و پنجم شدیم.

وی اعلام کرد: در بازی آخر‌ مقابل هنک کنگ من تا صبح‌ بیدار بودم و در نهایت ساعت 4، ارنج را نهایی کردم برای این مقام از جان مایه گذاشتیم، البته دعای خیر مردم ایران هم پشتمان بود.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در پاسخ به این سوال که چرا نوجوانان نتوانستند در رقابت‌های دوبل و انفرادی عملکرد قابل قبولی مانند مسابقات تیمی داشته باشند، گفت: در رقابت‌های انفرادی و دوبل به خاطر فشردگی  مسابقات بچه‌ها  دیگر خسته بودند و نتوانستند خوب بازی کنند برای همین نتیجه نگرفتیم، تمام توانمان را رقابت‌های تیمی گرفته بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مقام ، پنجمی ، اولین بار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.