سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پزشکیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دودستگی و چندصدایی به ضرر کشور است/ بداخلاقی‌های سیاسی جواب عکس می‌دهد

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه دودستگی و چندصدایی به ضرر کشور خواهد بود، گفت: برخی با بداخلاقی‌های سیاسی جواب عکس خواهند گرفت.

مسعود پزشکیان نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با بیان اینکه مطمئنا، افراد با بداخلاقی‌های سیاسی جواب عکس گرفته و به اهدافشان نخواهند رسید، اظهار کرد: بارها شاهد بداخلاقی‌هایی علیه برخی مسئولان عالی‌رتبه در کشور بوده‌ایم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: آیا اینگونه سخنان تهمت‌آمیز منجر به کوچک شدن آن مسئولان شده است؟

وی در ادامه افزود: سخنان غیرمنطقی، غیر منصفانه و خالی از صداقت شاید برای یک روز عده‌ای را مجاب کند، اما بعد از آنکه نادرستی این سخنان مشخص شد، دیگر هیچ شخصی حتی سخنان صادقانه را گوش نخواهد کرد که این امر برای کشور خطرناک است.

پزشکیان با تاکید بر اینکه دودستگی و چندصدایی به ضرر کشور خواهد بود، تصریح کرد: انتقاد و بیان نظرات حق نمایندگان است اما نباید با توهین افترا دیگران را خائن، جاسوس، سلطنت‌طلب و مملکت فروش بنامیم، زیرا این سخنان تنها یک تهمت و اجحاف در حق دیگران است.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به اینکه کنگره آمریکا هم اکنون منتظر یک تندروی از سوی ماست تا رفتاری متقابل نشان دهد، خاطرنشان کرد: آنها اکنون منزوی شده‌اند و به دنبال آنند که دنیا را علیه ما یکپارچه کنند، اما نمی‌توانند در حال حاضر به این هدف خود برسند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
منوچهر
۱۰:۴۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
نمایندگان قول دادندورای گرفتن کارگزارمردم باشندورفتارشان مشهوداست