سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم مشخص شد

مدیر تیم های پایه باشگاه صبای قم از انتصاب حسین گنجیان به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم در فصل جدید لیگ برتر برای بار دیگرخبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ احمد غلامی مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبای قم  با اشاره به اینکه این تیم در حال حاضر پیشرفت های بسیار زیادی را داشته است گفت:کادر فنی تیم فوتبال امید صبای قم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور مشخص شده است و سرمربی این تیم دوباره این تیم را همراهی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حسین گنجیان  طی 2 سال گذشته هدایت صبا در لیگ دسته اول امید بر عهده داشت افزود:وی در فصل گذشته همراه با این تیم به لیگ برتر صعود کردوپیشرفت های زیادی در  این تیم حاصل شد.

غلامی در خصوص این مربی توان مند گفت: گنجیان سابقه مربیگری در سطوح مختلف فوتبال قم و نیز تیم امید صبا در سال‌های ۹۲ و ۹۳ را دارد و اکنون نیز به عنوان مربی بدنساز در تیم لیگ برتری فوتسال قم هم فعالیت میکند.

وی در خصوص بعضی از تغییرات در کادر جدید بیان کرد: وحید نائینی همانند فصل گذشته سرپرستی این تیم را بر عهده دارد و الله وردی محمدی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها به کادر فنی تیم امید صبا پیوسته است.

غلامی  در پایان افزود: صبا در فصل جدید رویکرد بومی سازی خود در تیم های پایه را حفظ می‌کند چرا که این تیم جوان است وباید به استاندارهای لازم برای دست یابی به سطوح بالاتر برسد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: قم ، انتصاب ، سر ، مربی ، تیم ، صبا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.