سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

15 درصد شهروندان وسیله سفرهای درون شهری خود را تغییر داده اند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: بر اساس نظرسنجی های انجام شده 15 درصد شهروندان وسیله سفرهای درون شهری خود را تغییر داده اند .

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا صلواتی با اشاره به اینکه حدود 5 سال از آغاز به کار خط ویژه BRT در شهر اصفهان می گذرد، افزود: از سال 89 تاکنون اتوبوس های بی .آر. تی در شهر تردد می کنند اما پس از گذشت 5 سال از تردد این اتوبوس ها، شاهد هستیم که این اتوبوس ها در حد نو هستند که این موضوع از رفتار خوب شهروندان حکایت دارد.

وی تاکید کرد: تجربه نشان داده وقتی سرویس دهی مناسب و امکانات خوب در اختیار شهروندان قرار گیرد، مردم نیز قدر این امکانات را بیشتر می دانند و در حفظ زیبایی آن تلاش بیشتری می کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان یادآورشد: در حال حاضر مسافران اتوبوس های BRT می دانند که در ایستگاهها تنها 3 دقیقه منتظر خواهند ماند و این اعتمادسازی بسیار مهم و ارزشمند است.

وی به برخورد مناسب رانندگان اتوبوس های BRT با مسافران اشاره و تصریح کرد: در این خطوط سعی شده از رانندگان برتر اتوبوسرانی استفاده شود .

صلواتی گفت: از ابتدای مهرماه سال جاری لباس جدید رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان رونمایی می شود .

وی با تاکید بر اینکه تکریم رانندگان اتوبوس در دستور کار شرکت واحد اتوبوسرانی قرار گرفته است ، ادامه داد: بر این باور هستیم که تکریم رانندگان در تکریم مسافران تاثیر بسیار مستقیمی دارد و البته این تکریم ها باید دوطرفه باشد و شهروندان نیز حقوق رانندگان و دیگر مسافران اتوبوس را رعایت کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان به رفع دودزایی اتوبوس های شهر اصفهان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: ما به اتوبوسرانی اصفهان مهلت 6 ماهه داده ایم که نسبت به رفع عیوب اتوبوس های شهر اقدام کند تا دیگر هیچ اتوبوسی در شهر دود ایجاد نکند .

وی اظهارداشت: بیش از 700 دستگاه اتوبوس فرسوده در شهر اصفهان تردد می کنند که تا 6 ماه آینده دودزا بودن آنها رفع می شود

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.