سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان؛

کمک 564 میلیون ریالی حامیان خیر به مددجویان مشمول طرح محسنین گلستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: در تیرماه حامیان خیر 564 میلیون ریال برای کمک به مددجویان مشمول طرح محسنین پرداخت کردند.

  به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ ابراهیم باغبانی  اظهار داشت: در کنار فرزندان محروم از نعمت پدر،نوگلان دیگری هم هستند که تقدیر به گونه ای دیگر آنان را از وجود این پشتوانه عظیم بی بهره نموده است. پدرانی که علیرغم میل باطنیشان به دلیل بیماری ،کهولت ،از کار افتادگی و جدا شدن از فضای پر مهر خانواده توان اداره زندگی خود را نداشته و تامین معیشت خانواده بر دوش زنان سرپرست خانوار نهاده شده است.

وی افزود: به منظور جاری ساختن اهداف متعالی ارزشهای اصیل اسلامی و جوشش رافت و الفت بین اقشار مختلف مردم با اجرای طرح محسنین شرایطی فراهم گردیده تا خیرین و نیکوکاران به نیازمند ترین خانواده ها مساعدت نمایند .

باغبانی با اشاره به اینکه طرح محسنین بصورت برجسته در ایام ماه مبارک رمضان اجرایی شد،گفت: با تلاش های انجام شده در این ایام 3 هزار و 142 حامی برای این خانواده ها جذب شد، این در حالی است که پیش از آن یک هزار و 177 حامی برای این خانواده ها وجود داشت. مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با اشاره به اینکه در تیر ماه سال جاری بالغ بر 564 میلیون ریال برای کمک به این خانواده ها پرداخت شده ، تصریح کرد: امیدواریم با جذب حامیان جدید که در ایام ماه مبارک رمضان اتفاق افتاد شاهد افزایش کمک به این خانواده ها باشیم.


انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.