سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتبارات عمرانی گنبد کاووس به ۲۳۰ میلیارد ریال رسید

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گفت: اعتبارات عمرانی این شهرستان در سال جاری ۲۳۰ میلیارد ریال است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمد حمیدی در شورای اداری گنبد کاووس که به مناسبت سالروز اقامه اولین نمازجمعه تهران در مصلی امام جعفر صادق (ع) برگزار شد، افزود: این میزان اعتبارات از محل ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم کشور پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه چگونگی اختصاص این اعتبارات در جلسه آینده کمیته برنامه ریزی برای پروژه های عمرانی شهرستان تصمیم گیری خواهد شد، افزود: اولویت تخصیص اعتبارات مربوط به پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد خواهد بود.

مهلت دو روزه فرماندار به دستگاهای اجرایی شهرستان
فرماندار ویژه گنبدکاووس از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان خواست که حداکثر ظرف دو روز آینده لیست پروژه های نیمه تمام و میزان پیشرفت فیزیکی آنان را برای طرح در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان به فرمانداری ارسال نمایند.

مهندس حمیدی در ادامه بر جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای شهرستان گنبد تاکید کرد و گفت: یکی از وظایف مهم همه مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی جذب صاحبان سرمایه است .

وی افزود: مسوولان و کارشناسان کاری انجام ندهند تا سرمایه گذاران نتوانند در این شهرستان فعالیت کنند و سرمایه خودشان را از منطقه خارج کنند.

افزایش سرقت موتورسیکلت در گنبد
فرماندار همچنین در خصوص افزایش سرقت موتورسیکلت در سطح شهر گنبد گفت: بر اساس بررسی های انجام شده تعداد زیادی از سرقت های موتورسیکلت در مقابل ادارات به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی انجام می شود.

مهندس حمیدی از مسوولان ادارات شهرستان گنبد خواست مکانی را برای پارک موتورسیکلت های ارباب رجوع پیش بینی کنند تا آنان با رعایت مسایل ایمنی از سرقت وسایط نقیله جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.