سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

رتبه چهارم ووشوی کشور از آن خوزستان

رییس فدراسیون ووشو؛ ووشو خوزستان،رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داده است

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خوزستان؛ مهدی علی‌نژاد گفت: ووشو خوزستان جایگاهی خوبی در سطح کشور دارد و  سه نفر از تیمی که یکشنبه به مسابقات جوانان آسیا اعزام می‌شود،‏ از خوزستان و از این سه نفر، دو نفر خانم از شهرستان ایذه هستند و این جای خوشحالی دارد. امیدواریم شرایط بهتر از این هم بشود و اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان هم حتما کمک‌های لازم را انجام دهد. 

رییس فدراسیون ووشو افزود: در سال 2014 کارگاهی برگزار شد که بهترین‌های جهان در این کارگاه حضور داشتند، خوشبختانه فرشاد عربی از ایران و خوزستان جزو آن ورزشکاران نخبه‌ای بود که توسط فدراسیون جهانی از وی دعوت به عمل آمده بود.

امیدوارم این استان نفرات بیشتر از این هم به تیم‌ملی معرفی کند و نهایتا این چرخه به گونه‌ای پیش رود که بتوانیم خدمات بیشتری در اختیار جوانان این استان قرار دهیم و شرایط به گونه‌ای باشد که مسابقات کشوری در بهمن ماه به میزبانی خوزستان برگزار شود و ووشوکاران کشور با خاطره خوب از این استان خارج شوند.

همچنین  مدیركل ورزش و جوانان استان ضمن تبریک به امیر هواشمی که بار دیگر سکان دار هیئت ووشوی استان شد، گفت: طی سال‌های اخیر به دلیل مشکلات مالی كار كردن در ورزش سخت بود اما با این وجود هیات ووشو و آقای هواشمی خوب كار كردند و عملكرد و برنامهشان مطلوب بود.

فرامرز کیانی اظهار داشت: با توجه به وجود امکانات و شرکت های مختلفی که در استان وجود دارد و همچنین با فعال شدن مجدد بند ب ماده 153 الحاقی،  مطمئن هستیم سال 94 وضعیت ورزش استان بهتر خواهد شد. البته در سالی که گذشت با وجود تمام مشكلات‌، خیلی خوب كار كردیم طوری که استاندار نیز اداره کل ورزش و جوانان را جزو موفق ترین دستگاه های استان عنوان کرد.

وی در پایان بیان کرد: امیدوارم مجمع هیات ووشو خوزستان حداقل سالی یك‌ بار تشكیل شود تا  اعضا هر چهار سال یک بار دیداری تازه نکنند بلکه همه ی اعضا با همکاری های مستمر بتوانند باعث رشد و شکوفایی این رشته در استان شوند.

لازم به ذکر است، کاندیداهای احراز سمت ریاست هیئت ووشو استان ، میثم برون،مهدی نقیبی و امیر هواشمی بودند که میثم برون با عدم حضور در مجمع، عملا انصراف خود را اعلام کرد و این مجمع با حضور دو کاندید برگزار شد ، که امیر هواشمی توانست با کسب 14 رای از 15 رای گرفته شده بار دیگر هدایت و ریاست این هیئت را به عهده گیرد.

گزارشی از الهام وادی

انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.