سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

احیای ۱۵ کیلومتر از خطوط راه‌آهن داخل شهر قم

مدیر کل راه آهن قم : در راستای خدمات رسانی بهتر به زائران و مسافران و نارضایتی مردم از ایستگاه محمدیه ، خطوط راه آهن داخل شهری در قم احیا می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: زادخور مدیر کل راه آهن قم با اشاره به خدمت رسانی بهتر به زائران و مسافران گفت: 15 کیلومتر از خطوط راه‌آهن داخل شهر قم احیاء می شود.

زادخور گفت: نارضایتی‌ مردم و مسافران از ایستگاه محمدیه به دلایل مختلف مانند دور بودن و نبود امکانات ومراجعه مردم در این زمینه سبب شد تا برنامه احیای خطوط راه آهن داخل شهری در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید براینکه احیای این خطوط  در آذرماه سال گذشته تصویب شده ، افزود: راه‌اندازی قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان و عبور آن از داخل شهر سبب شده تا راه اندازی خطوط ریلی داخل شهر در دستور کار قرار گیرد.

زادخور از احیای ریلی داخل شهر در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص)  خبر داد و گفت: با نظر متخصصان در نظر داریم ضمن احداث تونل و پل هایی در برخی نقاط این مسیر زیر زمین یا همسطح با بلوار پیامبر اعظم (ص) ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: احیا ، خطوط ، ریلی ، قم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
امیر محسنی
۲۰:۳۲ ۰۱ شهريور ۱۳۹۷
ایستگاه محمدیه قم .....متاسفم برای چنین تصمیم نابجا واقعا چه توجیهی دارید برای چنین تصمیم نابخردانه ؟ جانمایی این ایستگاه محمدیه برای خدمات دهی به کدامین شهر است ؟