سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

ترکیب نهایی صبا مشخص شد

ترکیب نهایی تیم فوتبال فوتبال صبای قم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال مشخص شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ سرپرست تیم فوتبال صبای قم از مشخص شدن ترکیب نهایی این تیم خبر داد و گفت: با تلاش‌های انجام شده در چند هفته اخیربازیکنان مطرحی به صبا محلق شده اند و امید است که نتایج درخشانی را در لیگ پانزدهم کسب کنیم.  

علی حیات پور با بیان اینکه تیم صبای قم سه بازیکن بومی را در ترکیب خود دارد گفت: داوود بهادری، سید مهدی حسینی و محسن کرمی بازیکنان بومی صبا را تشکیل می‌دهند که سهمیه زیر 23 سال به شمار می‌روند.

وی گفت نگهبانی از دروازه صبا به عهده حامد لک و میلاد فراهانی سپرده شده و محمدرضا قدرتی پور نیز دروازه‌ بان سوم صبا است که سهمیه زیر 23 سال محسوب می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال صبا خاطر نشان کرد: تنها بازیکن خارجی صبا در فصل جدید فیلیپه ماچادو بازیکن برزیلی صبا در پست مدافع است.

خط دفاعی صبا در این فصل امیرحسین صادقی، مسعود حق‌جو، خوزه فیلیپه ماچادو، محمدامین آرام‌طبع، هاشم بیک‌زاده و جهانبخش طاهر می باشند و همچنین داوود بهادری، امید قربانی و نیما داغستانی مدافعان زیر 23 سال صبا هستند.

حیات پور گفت: محسن کرمی ،سیدمهدی حسینی ، رضا حقیقی، ابوالفضل ابراهیمی، سامان آقازمانی و فرشید باقری به همراه قاسم دهنوی هافبک‌های صبا را در لیگ پانزدهم تشکیل می‌دهند.


انتهای پیام/ی


برچسب ها: ترکیب ، لیگ برتر ، صبا ، اعلام شد ، قم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.