سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابوترابی‌فرد در نطق پیش از دستور:

پنجم مرداد سالروز خلق حماسه بزرگ برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی است

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: 5 مرداد سالروز عملیات افتخارآفرین و عزت بخش مرصاد و خلق حماسه بزرگ برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی و مبارزه با جریان نفاق بدست توانای فرزندان سلحشور ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه شنبه 6 مردادماه در نطق پیش از دستورگفت:  5 مرداد سالروز عملیات افتخارآفرین و عزت بخش مرصاد و خلق حماسه بزرگ برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی و مبارزه با جریان نفاق بدست توانای فرزندان سلحشور ایران اسلامی است.

وی افزود: یاد و نام رزمندگان پرتوان این عملیات، جانبازان افتخارآفرین و به ویژه شهدای عالیقدر مرصاد را گرامی می‌داریم و برای خانواده‌های معزز و مکرم آنها از خدای سبحان آرزوی سعادت و عزت داریم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ل ازم می‌دانم بدین مناسبت محضر همکار ارجمندم آقای مظفر برادر جانباز که مفتخرم سه برادر گرانقدرشان در این عملیات غرورآفرین به مقام رفیع شهادت دست یافته‌اند عرض تبریک و تسلیت و خدمت یکایک همکاران به ویژه رزمندگان، جانبازان و خانواده‌های شهدا عرض ادب داشته باشم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، صحن ، علنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.