سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

آمبولانس هاي آرامستان اصفهان رایگان است

مدير عامل سازمان آرامستان هاي شهرداري اصفهان از رايگان بودن حمل متوفي در سطح شهر خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد علي خبوشاني با بیان این مطلب افزود: به استناد بند 13 ماده 55 قانون شهرداري ها، موضوع حمل متوفي و مراقبت در انتظام امور آن ها به عهده شهرداري ها مي باشد و در همين راستا اين سازمان وظيفه حمل اموات از سطح شهر اصفهان به آرامستان باغ رضوان يا ديگر نقاط را به عهده دارد.


وي افزود: سيستم ناوگان حمل متوفي در سال هاي گذشته از يك بي برنامگي برخوردار بوده كه اين امر علاوه بر نارضايتي خانواده متوفي، موجي از گلايه مندي شركت ها، مؤسسات و رانندگان اين ناوگان را نيز به دنبال داشت.

به گفته وي در همين راستا و به دنبال تشكيل كارگروه تخصصي در فرمانداري اصفهان و متعاقب آن تشكيل جلسه اي با حضور نمايندگان دستگاه هاي ذيربط همچون دادگستري، پزشكي قانوني، اورژانس، دانشگاه علوم پزشكي، نيروي انتظامي و پليس راهور مقرر شد فرآيند اصلاحي توسط سازمان آرامستان ها تهيه و با محوريت اين سازمان در سطح شهر به اجرا درآيد.


مدير عامل سازمان آرامستان ها در تشريح اين فرآيند گفت: براساس فرآيند جديد موضوع واگذاري و انجام حمل متوفي از طريق مناقصه و انجام مراحل قانوني به يك شركت واجد شرايط واگذار شد و مقرر گرديد اين شركت تمامي خدمات حمل متوفي از سطح مناطق 15 گانه شهر اصفهان شامل مراكز درماني، بيمارستان ها، منزل، پزشكي قانوني و ... به آرامستان باغ رضوان را بصورت كاملاً رايگان و بدون اخذ هيچگونه وجهي انجام دهد.

به گفته خبوشاني خوشبختانه اين موضوع در جلسات هيئت مديره و شوراي سازمان نيز به تصويب و تأييد رسيد و من بعد بابت اين خدمت در سطح شهر اصفهان اخذ هرگونه وجهي غير قانوني و خلاف است و با متخلفين برخورد خواهد شد.ژ
وي در خصوص حمل متوفي به خارج از آرامستان باغ رضوان هم گفت: تعرفه اين خدمات نيز با پيشنهاد سازمان آرامستان ها و مصوبه شوراي اسلامي شهر اصفهان تعيين مي گردد.

مدير عامل سازمان آرامستان هاي شهرداري اصفهان در پايان به شهروندان توصيه كرد در زمان درخواست استفاده از خدمات اين ناوگان صرفاً با شماره تلفن هاي 1530 و 21- 35722020 تماس حاصل نمايند تا اين خدمات در اسرع وقت و بدون هيچگونه واسطه گري به بهترين نحو ارائه گردد

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.