سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

صعود به 5 تیم بالای لیگ دسته یک کشور اولویت تیم فوتبال شهرداری اردبیل

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: هدف اصلی تیم فوتبال شهرداری اردبیل در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور صعود به 5 تیم بالای جدول است.

به گزارشخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بابک پورپناهی افزود: در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور نیم نگاهی هم به صعود به لیگ برتر داریم و تیم شهرداری امسال بازیکنان خوبی را جذب کرده است.

وی از افزایش 30 درصدی اعتبارات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: علی رغم افزایش اعتبارات به دلیل تک گروهی شدن مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور هزیه های تیم شهرداری دو برابر شده و سعی خواهیم کرد با اعتبارات موجود تیم را به نحو شایسته ای مدیریت کنیم.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با اشاره به توافق نسبی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با صدا و سیما برای پخش زنده مسابقات تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: امیدواریم صدا و سیما در این راستا همکاری لازم را داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل نیز از جذب چند بازیکن مطرح لیگ برتر و لیگ دسته یک کشور برای تیم فوتبال شهرداری اردبیل خبر داد و افزود: مهمترین اهداف ما در مسابقات امسال صعود به نیمه بالای جدول است.

ربیعی افزود: بسیاری از بازیکنان قبلی تیم فوتبال شهرداری اردبیل حفظ شده است و امسال شهرداری با استفاده از بازیکنان با تجربه و جوان رقابت تنگاتنگی با تیم های لیگ دسته یک خواهد داشت.

وی بیان کرد: مشکلات اساسی تیم فوتبال شهرداری اردبیل نداشتن زمین اختصاصی و لغو پروازهای اردبیل و فشردگی بازی ها است و امیدواریم مسئولان استان در این راستا حمایت همه جانبه ای داشته باشند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اردبیل ، صعود ، لیگ ، دسته ، یک ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.