سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصاحب اموال مردم با وکالت نامه جعلی/ کلاهبردار میلیاردی لرستان به دام پلیس افتاد

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی لرستان گفت: کلاهبرداری که با وکالت نامه جعلی اقدام به تصرف یک باب مغازه به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان خرم آباد کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی احمدی تبار روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود :با کسب خبری مبنی بر جعل اسناد و مدارک یک باب مغازه توسط فردی به هویت معلوم در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اظهار کرد : در این راستا ماموران نیروی انتظامی با تحقیقات گسترده و جمع آوری مستندات کافی در این خصوص، جاعل را در حوالی خرم آباد شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: کلاهبردار در مواجه با ادله و مستندات ارایه شده توسط پلیس به جرم خود اعتراف کرده است.

وی گفت :برای اقدامات سود جویانه و کسب منافع مادی با بکارگیری روش های متقلبانه با جعل وکالت نامه، از اعتماد مالباخته سو استفاده کرده و اقدام به تصرف و فروش مغازه وی می کند.

وی توصیه کرد: اصل یا حتی کپی اسناد و مدارک شناسائی و هویتی مانند شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه، گواهینامه رانندگی، اوراق مالکیت، جواز کسب و سایر مدارک خود را برای پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی دراختیار افراد ناشناس و غیر مطمئن قرار ندهند.

انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.