سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ؛

اساسنامه و لوگو يكی از امتيازات باشگاه های فوتبال در طرح ويژن

اساسنامه و لوگو يكی از امتيازات باشگاه های فوتبال در طرح ويژن است.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، نماينده طرح ويژن فوتبال ايران در حاشيه نشست با تيم های ليگ برتری فوتبال مازندران در ساری با اشاره به اینکه مازندران از استان ها برتر ویژن کشور است گفت:داشتن اساسنامه و لوگو برای هر باشگاه در فوتبال يك امتياز خوب محسوب می شود.

عاقلی راد با اشاره به اينكه ساختار تيمی فوتبال بايد به باشگاه تغيير كند، افزود:90 درصد استان های در تيم های باشگاهی فوتبال در كشور چارت سازمانی مشخصی نداشتند.

وی با بيان اينكه مازندران يك از هيئت های فعال فوتبال كشور در طرح ويژن است،تصریح کرد:در فاز دوم طرح ويژن فوتبال ايران با همكاری مديران باشگاه های در مازندران فعاليت خوبی صورت گرفت.

نماينده طرح ويژن فوتبال ايران با اشاره به اينكه يك شخص حقيقی در راس تيم باشگاهی فعاليت كند،گفت:وضعيت يك تبم خوب در باشگاه های فوتبال بايد از نظر مديرعامل،هيئت مديره،لوگو،زمين تمرين،دفتر،اعتبار و بودجه و .... مشخص شود تا باشگاه مربوطه در ادامه فعاليت موفق باشد.

عاقلی راد با اشاره به برگزاری كلاس های آموزشی برای مديران طرح ويژن افزود: طرح ويژن فوتبال ايران در مازندران پس از فاز دوم راهی فاز سوم خواهد شد كه بايد در اين فاز مديران در ساختار باشگاه ها نكاتی را رعايت كنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.