سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

بومهن، پیشتاز ساخت و ساز غیرمجاز در دیدگاه وزارت کشور

فرماندار شهرستان پردیس گفت: معاون عمرانی وزیر کشور، بومهن را پیشتاز ساخت و ساز غیر مجاز در استان معرفی کرد که متاسفانه امتیازی منفی برای این منطقه به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  رودهن، مرتضی حیدری درمورد حضور مهندس خندان دل معاونت عمرانی وزارت کشور، گفت: این سفر نشان دهنده ساختار استراتژیک شهرستان پردیس در استان تهران محسوب می شود .

فرماندار شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد: معاونت عمرانی وزیر کشور اصولی را بیان کردند که از ضعف ها و کمبود ها در بدنه شهرستان پردیس است و از جمله این موارد می توان به ساخت و ساز غیر مجاز اشاره کرد که متاسفانه پدیده ای برای پردیس و بومهن امتیاز منفی به همراه دارد.

حیدری با تاکید بر اینکه شهرستان پردیس در حوزه جمعیتی به بمبی ساعتی برای استان تهران تبدیل شده است اضافه کرد:این بمب بخاطر نبود زیر ساخت های متناسب با افزایش جمعیت هر لحظه در آستانه انفجار قرار دارد.

فرماندار شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت: در این راستا باید مدیریت کلان استان تدابیر لازم را بیندیشند تا شاهد تبدیل پردیس به کانون تهدید برای استان تهران نباشیم .

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.