سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ربیعی در جلسه ماهانه جامعه اسلامی مهندسین:

سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در هیچ شرایطی تعطیل بردار نیست / پسا تحریم نباید با رونق واردات همراه باشد

وزیر کار و تعاون با اشاره به جایگاه مهم اقتصاد مقاومتی گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی در هیچ شرایطی تعطیل بردار نیست و گزاره های آن در هر شرایطی جزو نیازهای کشور به حساب می آید.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "علی ربیعی" وزیر کار و تعاون که در جلسه ماهانه جامعه اسلامی مهندسین سخن می‌گفت با اشاره به تاثیر اقتصادی پساتحریم اظهار داشت: مباحث پساتحریم نباید صرفا به حوزه اقتصاد معطوف شود. البته اهمیت حوزه اقتصادی به دلیل آن است که با زندگی روزمره مردم تماس بیشتری دارد.
 
وی درباره تاثیر سیاسی پساتحریم گفت: دستاورد مذاکرات هسته ای، ژئوپولتیک قدرت ایران را تغییر داد و باعث باز شدن آن گردید.
 
ربیعی ادامه داد: البته باز شدن ژئوپولتیک نه به معنای باز شدن جغرافیایی ایران بلکه به معنای باز شدن زمینه های نفوذ جمهوری اسلامی است.
 
وزیر کار و تعاون در خصوص آثار کوتاه مدت مذاکرات هسته ای بر جامعه ابراز کرد: زمینه های روانی جامعه و انتظارات مردم از نتایج مذاکرات، از جمله آثار کوتاه مدت توافق حاصل شده است که باید مد نظر قرار بگیرد.  
 
وی در بخش دیگری از اظهارات خود به آسیب های حاصل از پساتحریم اشاره و در همین باره گفت: پسا تحریم نباید با رونق واردات همراه و کشور محل تاخت و تاز شرکت های خارجی باشد.  
 
ربیعی با بیان اینکه کشور نیازبه سرمایه گذاری دارد تصریح کرد: ناامنی موجود در منطقه فرصت مناسبی را برای تولید و صادرات ما فراهم خواهد کرد.
 
وزیر کار و تعاون در پایان پیرامون اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: سیاست های اقتصاد مقاومتی در هیچ شرایطی تعطیل بردار نیست و گزاره های آن در هر شرایطی جزو نیازهای کشور به حساب می آید.

انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، تشکل ، ربیعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
پاینده
۰۶:۱۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
عدم پرداخت حقوحقوق بازنشستگان بخصوص فولاد است که مشکلات زیادی برای ما بوجود آورده است.