سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسامی تیم ساندای جوانان اعلام شد/ کار دشوار نایب قهرمان آسیا در سرزمین اژدها

سرمربی تیم ساندای جوانان گفت: میزبانی چین در مسابقات قهرمانی آسیا کار سانداکاران مارا در کسب عناوین بهتر سخت کرده است.

رامین موحدنیا در بخش ساندا در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: دفاع از عنوان نایب قهرمانی قاره کهن که در دور قبل در مسابقات قهرمانی آسیا در فیلیپین به دست آمده بود در این دوره سخت و میزبانی چین نیز کار را دشوارتر می کند.

وی ادامه داد: در هفتمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا که در فیلیپین برگزار شد موفق شدیم با 5 سانداکار 4 طلا و یک نقره بگیریم که این نتیجه بسیار خوب و رضایت بخش بود زیرا تمامی کشورهای آسیایی حاضر در رقابت های ووشو بخصوص در بخش جوانان سرمایه گذاری کرده اند و همه با امادگی بالایی در مسابقات حاضر می شوند که امیدواریم با وجود سخت‌تر شدن شرایط این دوره بازهم عنوان دور قبل را تکرار کنیم.

وی افزود: طی سه ماه برگزاری اردوی مستمر و دیدارهای تدارکاتی  داخل کشور و همچنین حضور در مسابقات بین الملی گرجستان توانستیم به شرایط خوب و امیدوار کننده ای برسیم و با هدف پشت سر گذاشتن بزرگترین حریف آسیا و جهان یعنی چین تمرین کردیم و با همین قصد به میدان می رویم.

اعلام اسامی سانداکاران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا  

موحدنیا گفت: باوجودیکه سایر نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در بخش تالوی دختران و پسران و همچنین ساندای دختران از سوی فدراسیون اعلام نشده است اما از آنجا که تکلیف سانداکاران پسر مشخص شده و از دیروز به مدت سه روز به استراحت رفته اند، کادر فنی تیم ملی ساندا اسامی این تیم را اعلام کرد.

وی ادامه داد: محمدرضا بیگدلی در وزن منفی 52 کیلوگرم از زنجان، آرمین افراز در وزن منفی 60 کیلوگرم از قزوین، یوسف صدری در وزن منفی 70 کیلوگرم از اردبیل ، عادل نجفی در وزن منفی 75 کیلوگرم از استان اصفهان و مرتضی رئیسی در وزن منفی 80 کیلوگرم از استان خوزستان نفرات اعزامی به هشتمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

سرمربی تیم ملی ساندای جوانان درباره نحوه انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی جوانان اعلام کرد: پس از اینکه چندین مرحله رقابت های انتخابی بین برترین های کشور برگزار کردیم 7 سانداکار در اردو باقی ماندند که پس از حضور در رقابت های بین‌الملی گرجستان و زیر نظر گرفتن عملکرد سانداکاران در این رقابت‌ها بین الملی و دیدارهای تدارکاتی داخل کشور و همچنین نیم نگاهی که به نفرات اعزامی چینی ها به مسابقات آسیایی  داشتیم در نهایت با صلاحدید کادر فنی 5 سانداکار تیم ملی کشورمان را انتخاب کردیم.

مسابقات قهرمانی جوانان آسیا 15 تا 18 مرداد در ایالت مغولستان چین برگزار می شود.

انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.