سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

متولی فوتبال پایه در کشور آکادمی ملی فوتبال است

رئیس آکادمی ملی فوتبال ایران گفت: متولی فوتبال پایه در کشور آکادمی ملی فوتبال بوده که برنامه‌ریزی منظمی برای توسعه فوتبال پایه در آینده دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اردبیل؛ محمدحسین علیزاده با اشاره به اینکه آکادمی ملی فوتبال ایران از 8 سال پیش راه‌اندازی شده است، افزود: این آکادمی نقش بسزایی در توسعه فوتبال پایه داشته و هم‌اکنون متولی فوتبال پایه در کشور آکادمی ملی فوتبال بوده که برنامه‌ریزی منظمی برای توسعه فوتبال پایه در آینده دارد.

وی با بیان اینکه نیمی از اختلافات اساسی بین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال مشخص نبودن متولی مدارس فوتبال است، تصریح کرد: با رایزنی‌ها و پیگیری‌های انجام شده بین دو طرف متولی‌گری مدارس فوتبال به فدراسیون فوتبال و هیئت‌های فوتبال استان‌ها واگذار شده و مدارس فوتبال تنها با مجوز هیئت فوتبال می‌توانند فعالیت کنند.

رئیس آکادمی ملی فوتبال ایران بیان کرد: فستوال بین‌المللی فوتبال پایه با حضور 10 کشور در آینده‌ای نزدیک در ایران برگزار می‌شود و این فستیوال فرصتی بسیار مناسب برای رویارویی فوتبالیست‌های پایه کشورمان با حریفان کشورهای مختلف است و علاوه بر آن فستیوال فوتبال پایه دختران نیز در ایران برگزار می‌شود.

علیزاده در ادامه خاطرنشان کرد: باید آکادمی فوتبال در تمامی استان‌های کشور راه‌اندازی شود که تاکنون 6 استان برای راه‌اندازی آکادمی فوتبال پیشنهاد داده‌اند که استان اردبیل با توانمندی مدیران هیئت فوتبال خود ظرفیت راه‌اندازی آکادمی فوتبال را دارد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، فوتبال ، پایه ، کشور ، آکادمی ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.