سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

ارسال بیش از 2 هزار اثر به جشنواره کشوری روح خدا در یزد

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه سومین جشنواره کشوری روح خدا گفت: با توجه به اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره به اتمام رسیده، بیش از 2 هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از امروز نیز مرحله داوری آثار آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد خاطرنشان کرد: در اولین دوره از این جشنواره 668 اثر و دومین دوره از آن نیز بیش از یک هزار و 720 اثر ارسال شده است که امسال نیز نسبت به اولین دوره از جشنواره بیش از 3 برابر افزایش داشته است.
رستگاری ادامه داد: رشته هاي مقاله نويسی، شعر، سرود، مسابقه پيامکی، وصيت نامه امام، وبلاگ نويسی، نقاشی و خوشنويسی، عکاسی، خاطره نويسي، مسابقه کتابخوانی و نامه ای به روح خدا موضوعات اين جشنواره است.
مسئول دبیرخانه سومین جشنواره کشوری روح خدا همچنین بیان کرد: در این دوره از جشنواره، مسابقه کتابخوانی با بیش از 796 اثر رتبه اول را به خود اختصاص داده و  موضوع نقاشی و خوشنویسی با 321 اثر در رتبه دوم و وبلاگ نویسی با 250 اثر و شعر و سرود نیز با 273 اثر به عنوان سوم مشترک قرار دارند.
مسئول دبیرخانه سومین جشنواره کشوری روح خدا گفت: آئين اختتاميه اين جشنواره 30 مرداد ماه 94 هم زمان با روز جهاني مساجد برگزار مي شود.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.