سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اینستاگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛

نیازمندیهای همشهری روی لباس محسن افشانی/ جشن تولد عمو پورنگ/ حضور دوباره بهنوش بختیاری در خندوانه

با اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران جوان همراه باشید تا از جدیدترین عکس ها و اخبار هنرمندان کشورمان مطلع شوید.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران جوان همراه باشید تا جدیدترین عکس ها و اینستاپست های هنرمندان کشورمان را مشاهده کنید.


عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون با به اشتراک گذاری عکسی همراه با سروش صحت از پیشرفت کار خود و پایان آن تا انتهای هفته خبر داد.


عقب عقب داريم جلو ميريم... كم كم داره تموم ميشه...



بابک جهانبخش هم که این روزها در شهرهای مختلف ایران کنسرت برگزار می کند از کنسرت خود در بندرعباس عکسی را برای طرفدارانش منتشر کرد و از شور و هیجان کنسرت خود در بندرعباس ابراز خرسندی کرد.



سلام...نيمه شبتون خوش...خدا رو شكر كنسرت بندر عباس هم مثل كنسرت آستارا با شور و هيجان و كلى خاطره خوب به پايان رسيد... همه جاى ايران سراى من است... دوستتون دارم



داریوش فرضیایی یا بهتر بگوییم عموپورنگ با انتشار عکسی از مراسم جشن تولد خود که پنجشنبه شب برگزار شد از دوستان خود که در جشن تولدش حضور داشتند تشکر کرد.



اینم گوشه ای از مراسم امشب  البته بعد از خوردن کیک این عکس گرفته شده ... بچه ها واقعا گل کاشتن  خدا حفظشون کنه



لازم به ذکر است دوستانی که قصد مشاهده عکس کیک خورده نشده عموپورنگ را ببینند عکس زیر را مشاهده کنند.





محسن افشانی با انتشار عکسی از آرایشگر خود تشکر کرد اما نکته قابل توجه در عکس حرکت عجیب او در لباس پوشیدنش است. آقای افشانی که در چند ماه گذشته تجربه پوشیدن لباس ها و زیورآلات عجیبش را چندین بار به نمایش گذاشته است، اینبار هم با پرینت کردن نیازمندیهای یکی از روزنامه ها بر روی لباسش به نظر می رسد که متوجه شده است كه پول در تبلیغات است !


ممنون از هادى گلستانك عزيز زحمت پيرايش موهامو كشيدن جوون خوش قلب و كار بلد



ایرج نوذری بازیگر پیشکسوت هم عکسی از سال 93 در خیریه محک برای طرفدارانش به اشتراک گذاشت.




حسین مهری نیز عکسی سلفی همراه با دانیال حکیمی در صفحه صخصی اش منتشر کرد.


با آقای حکیمی عزیز


علی صالحی هم با انتشار عکس سلفی در کنار مادر خود از بودن در کنار مادرش ابراز خرسندی کرد.


خوش آن جمعه ای که دستبوس و خدمت مادر باشی

محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ عکسی در کنار دوستان خود در حال ورود به هواپیما در تبریز به اشتراک گذاشت و از مهمان نواری مردم تبریز تشکر کرد.


اين عكس رو پله هاي هواپيما موقع برگشتن از تبريزه.٨سانس پر خاطره با مردمي كه همزبان پدر و مادرم بودند.پر از مهربوني وانرژي بود كنارشون.تازه رسيدم خونه اما حقيقتا دلتنگ تبريز و مردمشم


بهنوش بختیاری هم عکسی با رامبد جوان به اشتراک گذاشت و از حضور دوباره خود در خندوانه خبر داد و از رامبد جوان برای ساخت این برنامه محبوب تشکر کرد اما انگار از ظاهر خود در این عکس راضی نیست!



برای دومین بار به لطف شما عزیزان مهمان خندوانه بودم..چقدر برای دلهای معصوم و پاک و غمگین ایرانیا لازم بود چنین برنامه ای..رامبد جوان کارت قابل تحسینه..جناب خانم که دیگه بنزیه واسه خودش..مثل یه عروسی باحال خوش گذشت..منم که عین ننه خربزه افتادم تو این عکسه...ولی بیخیال..دست نندازید مارو..ما خودمون دست اندازیم. زمان پخشو اطلاع میدم



گزارش از: حسن امکانی

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.