سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذرنیا:

مشکل گسترش فولاد با کمیته انضباطی حل شده است

سرپرست گسترش فولاد تبریز گفت: طی نامه نگاری با اسدی و کمیته انضباطی، رضایت شاکی های باشگاه مشکل مالی ما حل شده است و فولاد در لیست بدهکاران لیگ برتر حضور ندارد.

حسن آذرنیا در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مشکل باشگاه گسترش فولاد با کمیته انضباطی اظهار کرد: به دلیل اینکه ما دو پرونده مالی در کمیته انضباطی داشتیم و باشگاه گسترش فولاد محکوم شده بود، طی مکاتباتی که با کمیته انضباطی و شخص اسدی داشتیم و همچنین با جلب رضایت و پرداخت مطالبات شاکیان باشگاه گسترش فولاد که جزو باشگاه‌های بدهکار محسوب می‌شد از این فهرست خارج شد.

وی در ادامه افزود: امروز نامه دبیر کل فدراسیون را نیز دریافت کردیم و گسترش فولاد دیگر جزء باشگاه‌های بدهکار لیگ برتر نیست.

آذرنیا ادامه داد: بعد از اتمام فصل ما تمامی هم و غم خود را برای تقویت گسترش فولاد گذاشته بودیم، یک هفته در سرعین اردبیل اردو برگزار کردیم و پس از آن یک هفته در تهران اردوی دوم را برپا بود و اکنون به تبریز برگشتیم و قرار است پس از انجام ریکاوری آماده و رو به بازی‌های لیگ برتر شویم.

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز افزود: مقابل سایپای‌ تهران دیدارهایی را برگزار می‌کنیم و از هر جهت آماده رویارویی با این تیم هستیم، قرار است این دیدار هشتم  مرداد ماه انجام شود.

 وی در مورد عملکرد تیمش در فصل نقل و انتقالات گفت: باید عنوان کنم گسترش فولاد عملکرد بسیار موفقی در نقل و انتقالات داشته است و میتوان گفت خوب عمل کرده و خرید‌های خوبی داشته‌ایم.

آذرنیا ادامه داد: ما یک دروازه‌بان جذب کردیم در خط دفاعی نصرتی و ترشیز را به خدمت گرفته‌ایم و در خط میانی کیانی را جذب کردیم و در خط حمله نیز در حال رایزنی با جاکسون برزیلی هستیم که در این راستا به توافقات اولیه دست یافته‌ایم ودر صورتی که وی جذب شود پرونده نقل و انتقالات باشگاه به پایان می‌رسد.

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: تیم به شکلی بسته شده که می‌توانیم به رده های بالای جدول بیندیشیم.

وی همچنین گفت: امیدوارم که امسال تیم گسترش فولاد بتواند جز، تیم های بالا نشین جدول باشد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.