سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

10 كيلو مواد مخدراز يك دستگاه خودرو پژو405 در زنجان

فرمانده انتظامي شهرستان ايجرود دراستان زنجان از متلاشي شدن يك باند مواد مخدر در ايام تعطيلات عيد سعيد فطر خبر داد و گفت: از اعضاي اين باند 10 كيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف شد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛  مهدي قديمي ، گفت : ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ايجرود در عملياتي سه روزه موفق به كشف 10 كيلو گرم ترياك و دستگيري دونفر از سودا گران مرگ شدند .

وي افزود: ماموران خودروي متهمان را كه يك دستگاه پژو 405 بود، شناسايي و موفق شدند آن را تحت تعقيب قرار دهند.

فرمانده انتظامي شهرستان ايجرود با بين اينكه متهمان قصد داشتند با اين خودرو مواد مخدر را از استانهاي غربي به زنجان منتقل كنند ادامه داد : ماموران موفق شدند متهمان را دستگير ودر بازررسي از خودرو آنان مقدار 10 كيلوگرم مواد مخدر ازنوع ترياك كه به طرزماهرانه اي در خودرو جاسازي شده بود كشف كنند.

اين مقام انتظامي تاكيد كرد : در اين خصوص پرونده تشكيل و متهمان دستگير شده به همراه مواد مخدر مكشوفه به مرجع قضايي معرفي شدند.

قديمي تصريح كرد: مبارزه با مواد مخدر از نوع سنتي و صنعتي از الويت هاي اصلي پليس بوده وما در مبارزه با اين بلاي خانمان از تمام توان خود بهره مي گيريم .

وي در پايان از خانواده ها خواست مراقب فرزندان خود باشند و آنان را در ايجاد ارتباط با اطرافيان ياري نمايند چرا كه دوستان ناباب يكي از زمينه هاي گرايش جوانان به اعتياد است

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.