سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

توسعه مناطق کمتر توسعه یافته اولویت اصلی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: اولویت اصلی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در سال 94 رسیدگی و توسعه و آبادانی شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت و مناطق کمتر توسعه یافته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛  اسد معانی در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری مشگین‌شهر اظهار داشت: در ۳ ماه نخست امسال ۵۳۸ میلیارد تومان اعتبار بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور توسط این سازمان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بیشتر از محل مالیات بر ارزش افزوده تامین می‌شود، افزود: تلاش می‌کنیم تا با جذب حداکثری اعتبارات بتوانیم برای توسعه و آبادانی مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته در کشور اقدامات لازم و اساسی را انجام دهیم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تصریح کرد: اعتبارات در نظر گرفته شده برای شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با توجه به شاخص‌های مختلفی نظیر شاخص جمعیت و کمتر توسعه یافتگی در اختیار دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در سطح کشور قرار می‌گیرد تا بتوانیم در این حوزه شاهد اقداماتی مناسب و شایسته باشیم.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.