سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرانه ورزشی در شهرستان شهریار 50 سانتی متر است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار با بیان اینکه سرانه ورزشی استاندارد 150 سانتی متر است گفت: سرانه ورزشی 50 سانتی‌متری در شهرستان شهریار موید محدودیت این منطقه در زیر ساخت‌های فرهنگی ورزشی است.

احمد عبدلوند، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به نقش سازنده ورزش در پویایی، طراوت و ارتقاء سطح سلامت جامعه اظهار کرد: هر آنچه در این عرصه هزینه شود بالندگی و نشاط جامعه افزایش می یابد و در واقع از بروز بسیاری هزینه‌های سنگین درمانی جلوگیری می کند.

وی افزود: یکی از شاخص‌های توجه در سنجش امکانات ورزشی و سخت افزاری، میزان سرانه های ورزشی است و طبق استانداردهای موجود این رقم به 150 سانتی متر می رسد اما در شهرستان شهریار سرانه های ورزشی 50 سانتی متر است که این عدد، موید فاصله زیرساخت‌های موجود با امکانات مورد نیاز است.

عبدالزاده عنوان کرد: با وجود کمبودها و محدودیت‌های سخت‌افزاری موجود خوشبختانه با همگرایی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران شورای اسلامی و شهرداری این شهرستان و تلاش مضاعف ورزشکاران شهریاری به توفیقات برجسته بسیاری در میادین جهانی و بین‌المللی نائل شده ایم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار خاطر نشان کرد: با همدلی که در بین مسئولان شهرستانی در این منطقه جاری و ساری است افق بسیار درخشان‌تری برای آینده نگین سبز استان تهران پیش‌بینی می کنیم و امیدواریم روند موفقیت‌ها در ابعاد گوناگون همچنان با سرعت و شتاب فزاینده عملی شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: شهرستان ، شهریار ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.