سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

شهرستان هشترود صاحب درمانگاه تامین اجتماعی می شود

کلنگ درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان هشترود با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان آذربایجانشرقی و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی به زمین زده شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز :جعفر سمساری در مراسم کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی هشترود گفت:زمین مورد نظر برای ساخت درمانگاه که توسط یک خیر هشترودی به نام احمد سلمانی اهداء شده است 2300متر مربع است که به زودی کار ساخت و ساز آن انجامو بعد از 3 سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد:از کل جمعیت استان آذربایجانشرقی 54 درصد جمعیت تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که حدود 2 میلیون نفر می باشد و تاین اجتماعی سعی بر این دارد که افراد تحت پوشش خود را افزایش دهد.

سمساری یاد آور شد:در کل استان 84 هزار نفر قالیباف بیمه دار وجود داشت که بعد ازپالایش افرادی که شغلهای دیگری داشتند تعداد قالیبافان بیمه دار به 64 هزار نفر تقلیل یافت.

وی یاد آور شد:به زودی کارت هوشمند درمان جایگزین دفترچه های درمانی میشود  و اگراعتبار و هزینه ها برای بیمه خبرنگاران از طرف مراکز مربوطه تامین شود خبرنگاران نیز بیمه خواهند شد.

رئیس مدیریت درمان استان آذربایجانشرقی نیز در این مراسم گفت:ما خودمان را مکلف به خدمت برای مردم میدانیم از همین رو برای ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در هشترود و چند روز دیگر در شهرستان عجب شیر اقدام کرده ایم.

دکتر جمال الدین نیکنامی در مورد پرداخت نشدن بدهی خود به بیمارستانها و مراکز درمانی خاطر نشان کرد:اگر 1600 میلیارد تومان اعتبار که قرار است به استان آذربایجانشرقی اختصاص یابد به دستمان برسد حتما با مراکز درمانی تسویه حساب خواهد شد.

وی اظهار داشت:کل بدهی مدیریت درمان آذربایجانشرقی به مراکز درمانی دولتی و خصوصی 180 میلیارد تومان است و امیدواریم بعد از برداشته شدن تحریمها و آزاد شدن پولهای بلوکه شده ایران بتوانیم بدهی خود را با بیمارستانها و مراکز درمانی تسویه کنیم.
 
انتهای پیام/ ا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.