سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دنبال توقف فروش اینترنت مخابرات؛

متقاضیان از شرکت‌های دیگر اینترنت بگیرند

مدیر کل روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مشکلی برای متقاضیان اینترنت وجود ندارد چراکه می‌توان از دیگر شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت گرفت.

محمد رضا فرنقی زاد مدیر کل روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت و گو با خبرنگار دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت مشترکان مخابرات اظهار کرد: با توجه به وجود شرکت‌های ارائه کننده اینترنت و PAP در کنار شرکت مخابرات که خود یک شرکت خصوصی است مشکلی برای متقاضیان اینترنت وجود ندارد چراکه می‌توانند اینترنت خود را از شرکت‌های خصوصی دیگر دریافت کنند.

وی در خصوص توقف فروش اینترنت مخابرات افزود: مخابرات باید همانطور که از مردم بابت اینترنت و تلفن ثابت پول دریافت می‌کند بدهی خود را به زیر ساخت‌ پرداخت و پهنای باند لازم را خریداری کند اما شاید دوست ندارد پولی پرداخت کند و پهنای بخرد و بگوید سیاست من فروش ADSL نیست.

فرنقی زاد در خصوص ارائه پهنای باند رایگان به مخابرات تصریح کرد: برخی‌ها خواستار ارائه پهنای باند رایگان به مخابرات هستند اما این درخواست منطقی نیست و ما نمی‌توانیم به شرکتی که از مردم پول بیشتر می‌گیرد و بدهی‌اش را پرداخت نمی‌کند، پهنای باند رایگان بدهیم.

وی در پایان با بیان اینکه رقابت بخش خصوصی موجب افزایش کیفیت سرویس‌ دهی می‌شود افزود: واگذاری اینترنت به مردم هیچ مانعی ندارد و مردم می‌توانند از شرکت‌های PAP اینترنت دریافت کنند چراکه آنها نیز فعالیت خود را دارند و در این میان مخابرات هم یکی از این شرکت‌های خصوصی است که  باید بدهی‌اش را به زیر ساخت پرداخت کند و پهنای باند لازم را برای ادامه واگذاری اینترنت خریداری کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
من ميخواستم از شاتل بگيرم اما گفت خط شما فقط دست مخابرات هست