سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین گزارش امدادرسانی در استان‌های متاثر از سیل و آب‌گرفتگی

مصدومیت ۴۵ تن از هموطنان در سیل و آب‌گرفتگی/ تخلیه آب از ٢٢٠ واحد مسکونی و به کارگیری ۱۷۰ تیم عملیاتی

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعلام آخرین گزارش عملیات امداد و نجات و افزایش استانهای متاثر از سیل و آب گرفتگی عصر روز یکشنبه، گفت: ۸:۳۰ امروز چهارشنبه ۳۱ تیر ماه، شمار حادثه دیدگان ۱۲ هزار تن بوده است.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین درویشی با اعلام آخرین گزارش عملیات امداد و نجات سیل و آب گرفتگی عصر روز یکشنبه در ۱۵ استان کشور، گفت: تا ساعت ۸:۳۰ امروز، ١۵ استان البرز، تهران، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، کرمان، مازندران، آذربایجان‌غربی، اصفهان، لرستان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری و فارس از سیل و آب گرفتگی متاثر شده است.

مصدومیت ۴۵ تن از هموطنان در سیل و آب‌گرفتگی
سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به آسیب دیدگی ۴٣ شهرستان و ۶۴روستا از سیل و آب گرفتگی، اظهار کرد: بر این اساس خدمات امداد ونجات لازم به ١٣هزار تن از سیل زدگان ارائه شده و ٨٠٠ تن نیز از خدمت اسکان و تغذیه اضطراری بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به مصدومیت ۴۵ تن از هموطنان در سیل و آب گرفتگی استان های کشور، عنوان کرد: در این زمینه ١۵ تن از مصدومان به مراکز درمانی منتقل شده و ١٩ تن نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

تخلیه آب از ٢٢٠ واحد مسکونی و به کارگیری ۱۷۰ تیم عملیاتی
درویشی با اشاره به تلاش های امدادگران برای تخلیه آب از ٢٢٠ واحد مسکونی در استان های متاثر از سیل و آب گرفتگی، عنوان کرد: به این منظور ١٧٠ تیم عملیاتی شامل ۸۰۰ امدادگر و نجات با به کارگیری ۱۷۶ خودروی عملیاتی و ۸۰ دستگاه موتورپمپ و یک فروند بالگرد خدمات لازم را به هموطنان ارائه کردند.

توزیع ۶۰۰ تخته پتو و ۱۵ هزار قوطی انواع کنسرو و قرص نان میان سیل‌زدگان
به گفته سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در سیل و آب گرفتگی ۱۴ استان کشور، ۶۰۰ تخته پتو، ۷ هزار بطری آب معدنی، ۷ هزار ۵۰۰ قوطی کنسرو، ۷ هزار و ۵۰۰ قرص نان و ۵۰ کیلوگرم خرما از سوی جمعیت‌های استانی در میان سیل‌زدگان توزیع شده است.

وی با اشاره به این که جست‌وجوها در استان‌های البرز، تهران و قزوین برای یافتن مفودین همچنان ادامه دارد، افزود: به علاوه یک تن محموله امدادی نیز از طریق بالگرد برای سیل‌زدگان ارسال شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.