سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر فدراسیون هندبال:

خانواده بزرگ هندبال دور هم جمع می شوند

دبیر فدراسیون هندبال گفت: خانواده بزرگ هندبال برای دومین بار دور هم جمع می شوند.

فرامرز می آبادی دبیر فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: جشن بزرگ هندبال در واقع همان گردهمایی خانواده بزرگ هندبال است که پس از همایش هندبال که فروردین امسال برگزار شد، برای بار دوم دور هم جمع می شویم.
 
وی در ادامه گفت: در این مراسم معرفی یا همان رونمایی حامیان هندبال و قرعه کشی مسابقات لیگ برتر هندبال با تفاوت زیادی نسبت به سالهای گذشته به شکلی جذاب، پویا و هوشمندتر در دو گروه به شکل مطلوب تری برگزار خواهد شد.
 
دبیر فدراسیون افزود: در این مراسم مسئولین سازمان تربیت بدنی، روسای فدراسیون های مختلف، هنرمندان، ورزشکاران، خانواده بزرگ هندبال، پیشکسوتان هندبال که دارای احترام زیادی هستند، چرا که هندبال کشور مدیون آنهاست حضور دارند.
 
همچنین وی خاطر نشان کرد: در این جشن علاوه بر قرعه کشی، اهداء جوایز، تقدیر از برتری‌های مرد و زن هندبال، داوران، ناظران، مربیان، بازیکنان، اهداء کاپ‌های قهرمانی تیم های اول تا سوم لیگ برتر آقایان بانوان نیز صورت می گیرد.
 
یادآور می شود: جشن بزرگ هندبال از سوی فدراسیون روز پنج شنبه اول مرداد ماه در محل آکادمی ملی المپیک مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود. 

 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.