سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

پلمپ 10 باب منقل خانه در شيراز

مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با هماهنگی مقام قضائی تعداد 10 باب منزل كه به محل استعمال و خرید و فروش مواد مخدر تبدیل شده بود، پلمپ كردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "محمد جعفر تولایی" گفت: در پی وصولگزارش های مکرراز سوی شهروندان مبنی بر وجود تعدادی محل پاتوق استعمال مواد مخدر و فروش آن در یكی از محله های شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور كار مأموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران مكان های مورد نظر را شناسایی و ضمن هماهنگی های لازم با مقام قضائی در معیت مأموران انتظامی شهرستان شیراز، یگان امداد و عوامل شهرداری به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از این منازل 300 گرم شیشه، 48 گرم هروئین، 210 گرم تریاک ، 155 گرم سوخته تریاک ، 98 گرم شیره و هشت حقه وافور کشف و در این رابطه تعداد 14 نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: بر اساس مجوزصادره از سوی مرجع قضائی تعداد 12 باب منقلخانه و محل فروش مواد مخدر در محله ذكر شده پلمپ شد.

سرهنگ "تولایی" با بیان اینكه اقدامات انجام شده نیروی انتظامی استان موجب خوشحالی ورضایت مندیشهروندان و اهالیمحله یاد شده شده است، تأكید كرد: در صورت تکراراعمال خلاف توسط عوامل سود جو در محله مذكور و ایجاد و راه اندازی مکان برای فروش و پاتوق استعمال مواد مخدر، با هماهنگی مقام قضائینسبت بهتخریب این مكان ها اقدام خواهد شد.

وی گفت: شماره تلفن 2184269 به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خرید و فروش مواد مخدر است.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: پلمپ ، منقل خانه ، باب ، در ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.