سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید ادواری از سوله‌های در دست احداث مدیریت بحران

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: بازدید ادواری از سوله‌های در دست احداث مدیریت بحران ناحیه 5 (اراج)، ناحیه 6 (یاران) و ناحیه 3 (گلابدره) امروز انجام می‌شود.

کیوان فاتحی‌منش دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد: به منظور بررسی روند پیشرفت کار و درصد پیشرفت فیزیکی سوله‌های در دست احداث اراج، یاران و گلابدره از این پروژه‌های بازدید می‌شود. 
وی در ادامه گفت: در این بازدید که با حضور نمایندگان دفتر فنی و عمرانی سازمان، نمایندگان معاونت فنی و عمرانی منطقه، کارشناسان ستاد مدیریت بحران منطقه انجام می‌شود بازدید فنی از روند پیشرفت کار احداث پروژه‌های در دست انجام اراج، یاران و گلابدره مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. 

فاتحی‌منش، تصریح کرد: سوله گلابدره با 98 درصد پیشرفت فیزیکی با مجهز شدن به سالن کنفرانس، تجهیزات صوتی و استقرار این سوله به عنوان مرکز فرماندهی ناحیه 3 و تجهیز انبار آن در حال تجهیز است و تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد همچنین سوله یاران و اراج که 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند پس از اتمام کارهای عمرانی تجهیز می‌شوند. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.