سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور افتتاح و بازدید از چند طرح مهم صنعتی؛

معاون اول رییس جمهور وارد استان اردبیل شد

معاون اول رییس جمهور به منظور افتتاح و بازدید از چند طرح مهم صنعتی در استان اردبیل و نیز شرکت در جلسه شورای اداری، دقایقی پیش وارد این استان شد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسحاق جهانگیری صبح امروز(سه شنبه) در بدو ورود به فرودگاه مرکز استان اردبیل، از سوی استاندار و جمعی از مدیران ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور قرار است در مراسم همایش نظام مهندسی در استان اردبیل شرکت و سخنرانی کند.

افتتاح فاز اول طرح تسنیم نوش، فاز دوم خط تولید مینی بوس مایوان و افتتاح کارخانه تولید فیبر خام ام دی اف آرتاپان از جمله برنامه های دکتر جهانگیری در این سفر یکروزه خواهد بود.

معاون اول رییس جمهور همچنین در جلسه شورای اداری استان اردبیل نیز شرکت و پس از طرح مسائل و مشکلات از سوی مدیران استانی، برنامه های دولت برای استان اردبیل را تشریح خواهد کرد.

گفتنی است وزرای صنعت،معدن و تجارت و راه و شهرسازی معاون اول رییس جمهور را همراهی می کنند.

معاون اول رییس جمهور به هنگام ورود به فرودگاه اردبیل در گفتگو با خبرنگاران مهمترین هدف خود از این سفر را دیدار با مردم و مسئولین استان عنوان کرد و افزود: در این سفر با مسئولین اجرایی استان جلساتی برگزار و برای مشکلات و مسائل این منطقه راهکارهایی پیدا خواهیم کرد.

دکتر جهانگیری با بیان اینکه استان اردبیل از ظرفیت های خوبی در بخش های مختلف برخوردار است خاطرنشان کرد: اردبیل از زمین های حاصلخیز کشاورزی برخوردار است و طرح های متعددی در دولت در بخش آب و خاک برای این استان در نظر گرفته شده که امیدوارم بتوانیم با سرعت این طرح ها را به بهره برداری برسانیم.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت های خوب استان اردبیل در بخش گردشگری و نیز پتانسیل های موجود برای توسعه صنعتی در این استان تصریح کرد: در سال های اخیر صنعتگران استقبال خوبی از فعالیت صنعتی در این استان کرده اند و امیدوارم که این استان بتواند در زمینه صنعت رشد و توسعه داشته باشد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.