سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر اطلاعات:

چهارمحال و بختیاری از امن‌ترین استانهاست

وزیر اطلاعات گفت:چهارمحال و بختیاری یکی از امن ترین استانهای کشور است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندارچهارمحال و بختیاری در شهرکرد تاکید کرد: این وحدت و همدلی مردم چهارمحال و بختیاری موهبتی الهی است و باید قدردان این همدلی بود.

وی تاکید کرد:قوم لر و بختیاری همواره مدافع آرمان های نظام انقلاب اسلامی ایران بوده و هستند و در برابررژیم ستمشاهی ایستادگی کردند و هرگز اجازه سوء استفاده دشمنان را نداده اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت:مردم این استان در تمامی صحنه ها، مدافع آرمان های نظام انقلاب اسلامی ایران هستند.

قاسم سلیمانی دشتکی در این دیدار افزود:مردم این استان همواره مطالبات و دغدغه های خود را به صورت منطقی مطرح می کنند و هرگز اجازه سوء استفاده به فرصت طلبان و دشمنان نظام را نمی دهند.

وی، یکی از مطالبات مردم این استان را طرحهای انتقال آب عنوان کرد و گفت:انتقال آب بهشت آباد از طریق تونل حذف شد و انتقال به صورت لوله جایگزین شده است و در مساله طرح گلاب دو نیز مقرر شد تفاهمنامه بین سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت نیرو برای جلوگیری از اثرات مخرب محیط زیستی به امضا برسد.

حجت الاسلام محمد علی نکونام ،نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز از تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در ایجاد امنیت پایدار تقدیر و قدردانی کرد.

وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه به مقام شامخ شهدای چهارمحال و بختیاری ادای احترام کرد.

حجت الاسلام سید محمود علوی در سفر به چهارمحال و بختیاری با حضور در گلزار شهدای شهرکرد نسبت به مقام شامخ شهدای گرانقدر ادای احترام کرد.

وزیر اطلاعات با عطرافشانی و گل افشانی بر مزار شهدای گلگون کفن شهرکرد ،یاد و خاطره رشادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

در این آیین معنوی ،استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسوولان و مدیران استانی حضور داشتند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.