سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روغن هایی که سلول های سرطانی را از بین می برد

درجه درمانی این روغن‌هایی از 52 تا 320 هرتز می‌باشد که در کاهش و حذف سرطان بسیار قوی عمل می‌کند.

به گزارش خبرنگار کلینیک  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران؛ محققان در پی کشف این هستند که چگونه این روغن‌ها قادرند با سلول‌های سرطانی مقابله کنند آنها برای این منظور آزمایشات ضد باکتری و سم شناسی را در محیط Vitro انجام داده‌اند.
شایان ذکر است که تاثیر گذاری فرکانس‌ها متفاوتند، برخی فرکانس‌ها قادرند بیماری‌ را به طور کامل ببرند و برخی دیگر نیز تنها می‌توانند اثرات سرطان را کم کنند.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران در حال حاضر دانشمندان به قدرت برخی روغن‌ها (عصاره‌های) ضروری در پیشگیری و کنترل سرطان پی برده‌اند. روغن‌هایی که قادرند اثرات سرطان را بدون هیچ شکلی به طور کامل از بین ببرند.

معمولا یک بدن سالم از سر تا پا دارای محدوده فرکانس 62 تا 78 مگاهرتز می‌باشد، این درحالی است که فرکانس بیماریها از 58 هرتز شروع می‌شود برخی تست های فرکانسی انجام شده نشان می‌دهد که یک فنجان قهوه فرنکانس بدنی مردان را تنها در عرض 3 ثانیه از 66 هرتز به 58 هرتز تغییر می‌دهد.

گفتنی است، که برای برگشتن به حالت نرمال درآنها 3 روز لازم است بر اساس مطالعات دیگر افکار منفی فرکانس بدن را به طور متوسط 12 مگاهرتز کاهش و انکار مثبت آن را حدود 10 مگاهرتز افزایش می دهد.

طبق همین مطالعات برخی از این روغن‌های ضروری شامل نعناع، زنجبیل،لیمو، گریب‌فروت، اسطوخودوس، بابونه، آویشن، دارچین و . . . می‌باشد.

درجه درمانی روغن‌های ضروری از 52 آغاز شده و بیشترین میزان آنها به 320 مگاهرتز می‌رسد.

در میان این روغن‌ها، دارچین،‌آویشن، بابونه و گل یاس قدرت بالایی را در نابودی سلول‌های سرطانی سینه دارند. به طوری که گل بابونه در شرایط آزمایشگاهی تا 93 درصد دراین نابودی موثر است.

حتی آویشن بیشترین مقدار اثر گذاری با 97 درصد دارد.متاسفانه باید افزود که بسیاری از این روغن‌ها مصنوعی و بی‌کیفیتی بوده و توسط الکل و مواد افزودنی رقیق شده‌اند که این باعث می‌شود تاثیر گذاری آنها به حداقل برسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: روغن ، سرطان ، بیماری ، فرکانس ، عصاره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.