سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیریت شهری در گرو مشارکت شهروندان با شهرداری منطقه10

مدیر سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری منطقه 10 گفت: طرح جهاد بازخورد سنجی پیام‌های این سامانه به منظور ارتباط مستقیم، اعتماد و مشارکت‌پذیری هرچه بیشتر مردم در مدیریت شهری با شهرداری منطقه اجرا می‌شود.

علی لطفی مدیر سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری منطقه 10 در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: آسیب‌شناسی برای حل ریشه‌ای مشکلات و اصلاح زیرساخت‌ها جهت خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان، مستلزم فراهم‌سازی و شرایط مناسب برای انعکاس پیام‌ها و رسیدگی به آن‌ها است.

وی گفت: سامانه 137 منطقه علاوه بر ایجاد زمینه مشارکت شهروندان در مدیریت شهری و پاسخگویی کمی و کیفی به مطالبات به حق آن‌ها طرح بازخوردسنجی را در سطح منطقه اجرا می‌کند.

مدیر سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری منطقه 10 ادامه داد: طرح بازخوردسنجی مبنایی بر انجام به موقع درخواست‌ها و رضایت‌سنجی از شهروندان است، به همین منظور جلساتی به تفکیک نواحی برگزار و با برقراری تماس‌های تلفنی به صورت تصادفی با شهروندان از وضعیت رسیدگی به درخواست‌ها و میزان رضایت آن‌ها سوال می‌شود.

لطفی در پایان افزود: با اجرایی شدن این طرح مسئولین اجرایی از نظر شهروندان در خصوص نحوه انجام پیام‌ها مطلع و با دید بازتری معضلات و مشکلات را بررسی می‌کنند.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.