علی لطفی مدیر سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری منطقه 10 در گفتوگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: آسیبشناسی برای حل ریشهای مشکلات و اصلاح زیرساختها جهت خدمترسانی بهینه به شهروندان، مستلزم فراهمسازی و شرایط مناسب برای انعکاس پیامها و رسیدگی به آنها است.
وی گفت: سامانه 137 منطقه علاوه بر ایجاد زمینه مشارکت شهروندان در مدیریت شهری و پاسخگویی کمی و کیفی به مطالبات به حق آنها طرح بازخوردسنجی را در سطح منطقه اجرا میکند.
مدیر سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری منطقه 10 ادامه داد: طرح بازخوردسنجی مبنایی بر انجام به موقع درخواستها و رضایتسنجی از شهروندان است، به همین منظور جلساتی به تفکیک نواحی برگزار و با برقراری تماسهای تلفنی به صورت تصادفی با شهروندان از وضعیت رسیدگی به درخواستها و میزان رضایت آنها سوال میشود.
لطفی در پایان افزود: با اجرایی شدن این طرح مسئولین اجرایی از نظر شهروندان در خصوص نحوه انجام پیامها مطلع و با دید بازتری معضلات و مشکلات را بررسی میکنند.
انتهای پیام/