سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفیر ایران در آلمان:

آلمان، ایران را هاب منطقه قرار می‌دهد

سفیر ایران در آلمان از حل مشکلات بانکی ایران و آلمان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ما سعی داریم با افزایش سرمایه‌گذاری‌هایی میان دو کشور آلمان ایران را هاب منطقه قرار دهد.

علی ماجدی در گفتگو با خبرنگار حوزه نفت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سفر هیات آلمانی بعد از گذشت چندین سال به ایران اظهار داشت: در طی این نه ماه ما سعی کرده‌ایم  از اعضای اتاق بازرگانی و معاون صدر اعظم آلمان و وزیر اقتصاد و انرژی و نیز مدیر عامل شرکت‌های بزرگی از جمله زیمنس،ifs  و فولکس‌واگن به کشورایران برای برقراری ارتباطات بیشتر دعوت به عمل آوریم.

وی در ادامه افزود: حضور این هیئت آلمانی سعی دارد علاوه بر اقدامات سنتی زمینه‌های را برای  برقراری این مذکرات فراهم نماید.

ماجدی تصریح کرد: ما سعی داریم با انجام با مذاکرات کشور آلمان، ایران را هاب منطقه قرار دهیم و شرکت‌های آلمانی به ایجاد سرمایه‌گذاری در ایران اقدام نمایند.

سفیر ایران در آلمان در خصوص مهمترین خروجی‌های این مذاکرات گفت:مسائل پولی و بانکی یکی از مهمترین این بحث ها بوده و هر دو وزیر تاکید کردند که هرچه سریعتر مشکلات بانکی را حل نمایند و این در حالی است که شرکت ها یک آشنایی خوبی در گذشته باهم داشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ایران ، آلمان ، مذاکرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.