سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

ابراز رضايت جانشين فرمانده معظم كل قوا در امور ناجا از وضعيت امنيتي استان فارس

جانشین فرمانده معظم كل قوا در امور ناجا وضعيت امنيتي استان فارس را خوب و اميدوار كننده خواند و از افراد مؤثر در اين موضوع تقدير و تشكر كرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمد علي گودرزي" گفت: اخيرا" گزارش وضعيت امنيتي استان به جانشين فرمانده معظم كل قوا در امور ناجا ارائه شد كه ايشان نيز گزارش را خوب و اميدوار كننده دانسته و از تلاش هاي انجام شده مأموران انتظامي استان فارس تقدير و تشكر كردند.

وي ادامه داد: امنيت پديده اي رواني و ذهني است که بر همه ابعاد زندگي فردي و اجتماعي انسانها تأثير مي گذارد و از طريق آن انجام هرگونه کنش و واکنش در عرصه حيات فردي و اجتماعي امکان پذير خواهد بود.

سردار گودرزي با اشاره به اينكه حفظ و ارتقاء امنيت يکي از اصلي ترين فعاليت ها و وظايف نيروي انتظامي است، افزود: کار پليس جزء مهمترين و کليدي ترين کارها است .

فرمانده انتظامي استان فارس نقش مردم را در برقراري امنيت بسيار مهم و اساسي برشمرد و گفت: برقراري امنيت بدون مشاركت مردم امكان پذير نيست و شهروندان نيز بايد پليس را در رسيدن به اين هدف كمك كنند.

سردار " گودرزي" در پايان از كليه شهروندان ، نهادهاي دولتي و غير دولتي و به ويژه از مسئولان دستگاه قضائي استان تقدير و تشكر كرد و گفت: مأموران انتظامي استان فارس با همه امكانات و تلاش هاي شبانه روزي خود امنيت را به مردم شريف استان هديه مي كنند.

انتهای پیام/گ


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.