سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

اردبیل میزبان هجدهمین اجلاس تخصصی کشور

رئیس سازمان نظام مهندسی استان اردبیل گفت: استان اردبیل فردا میزبان هجدهمین اجلاس هیئت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور می‌باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرید صالحی افزود: قرار است به احتمال زیاد 3 وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر جهاد کشاورزی و وزیر راه به همراه معاون اول رئیس جمهور وارد اردبیل شوند و در همایش ملی نظام مهندسی در اردبیل شرکت کنند.

وی با بیان اینکه همایش ملی نظام مهندسی فردا 8 صبح در سالن ولایت اردبیل آغاز می‌شود، افزود:‌ سخنران اصلی این مراسم معاون اول رئیس جمهور و مهندس ترکان است و در این مراسم امام جمعه اردبیل، استاندار اردبیل و رئیس سازمان نظام مهندسی اردبیل سخنرانی می‌کنند.

صالحی تصریح کرد: در اجلاس نظام مهندسی کشور قرار است بودجه نظام مهندسی امسال تدوین و طراحی شود و برنامه‌های آینده نظام مهندسی کشور در این مراسم طراحی می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان اردبیل با اشاره به اینکه همایش ملی نظام مهندسی به مدت 2 روز با حضور مهندسان کشور و برخی وزرا و شهرداری‌ها در اردبیل برگزار می‌شود، گفت: مراسم اختتامیه این همایش نیز 31 تیرماه در اردبیل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: سازمان نظام مهندسی اردبیل با تمام توان آماده برگزاری این همایش بزرگ و سراسری است و امیدواریم بتوانیم از دستاوردها و برکات این همایش در توسعه استان اردبیل استفاده کنیم.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.