سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنسن باتن موافق تغییرات قوانین فرمول یک

تأثیر نیروی آیرودینامیک در زیر اتومبیل یکی از قوانین جدید در فرمول یک خواهد بود که راننده تیم ‫مک‌لارن‬ از این قانون حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گروه استراتژی برنامه دارد تا در فصل ۲۰۱۷ اتومبیل‌های ‫فرمول‌یک‬ سریعتر و سبک‌تر باشند. از همین رو، لازم است تغییراتی در قوانین جاری مسابقات هم ایجاد شود.

در چهارچوب همین تغییر قوانین یکی از مواردی که گروه استراتژی به آن فکر می‌کند تأثیر آیرودینامیک بیشتر در زیر اتومبیل‌ها است.

‫ردبول‬ توصیه دارد قوانین در این زمینه تغییراتی کلی داشته باشند. یعنی به جای اینکه آیرودینامیک اتومبیل‌ها از طریق طراحی پیچیده بال جلو و بال عقب بدست آید، از راه جریان هوای عبوری از زیر اتومبیل میسر شود.

باتن در اینباره گفت: اینکه درباره آینده فکرها و ایده‌های جدیدی وجود دارد خوب است. امیدوارم آنها را به جای سال ۲۰۱۷ در فصل آینده ببینیم.

 وی افزود: از ایده سبک‌تر شدن اتومبیل‌ها خوشم آمد. بدین ترتیب اتومبیل‌های آینده مانند اتومبیل‌های فعلی تنبل نخواهند بود. هرقدر چسبندگی مکانیکی به زمین بیشتر باشد بهتر است و راحت‌تر می‌توانید سبقت‌گیری کنید.


برچسب ها: فرمول یک ، فراری ، مرسدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.