سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشاورز: برای بقا در دیویس کاپ فقط می توان دعا کرد

کارشناس تنیس ایران معتقد است دعا برای موفقیت تنیسور ها در دیویس کاپ بسیار موثر تر از کارشناسی بازی آنهاست.

شاهرخ کشاورز دبیر اسبق فدراسیون تنیس در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره ی بازی های ایران در روز پایانی مسابقات تنیس دیویس کاپ بیان کرد: رقابتهای سخت و نفس گیری در دو روز گذشته پشت سر گذاشتیم اما محسن حسین زاده می تواند با انجام بازی منطقی و حساب شده در مقابل حریف کویتی, امید را به اردوی ملی پوشان بازگرداند.کارشناسی اینبازی بسیار سخت است و برای پیروزی ایران در روز پایانی تنها می توان دست به راز و نیاز شد.

وی در ادامه گفت:کاپیتان تیم ملی می تواند تا یک ساعت قبل از بازی ترکیب تیم را تغییر دهد و ممکن است با تغییر تاکتیکی از انوشا شاهقلی به جای محسن حسین زاده استفاده کند.

کارشناس تنیس ایران در خصوص عملکرد ملی پوشان تنیس تا روز دوم مسابقات اظهار داشت:شاهین خالدان در بازی اول بسیار با حوصله بازی کرد و با یک بازی منطقی توانست عبداله مقدس کویتی را شکست دهد اما محسن حسین زاده در بازی دوم ای رقابتها اسیر تجربه محمد غریب شد. اگر حسین زاده بازی های بین المللی بیشتری داشت قطعا مقابل حریف کویتی عملکرد بهتری از خود نشان می داد.

کشاورز در ادامه درباره ی بازی دونفره تیم ایران مقابل کویت عنوان داشت:در این بازی تیم کویت بسیار منسجم تر از ایران بازی کرد. گرچه تیم کشورمان در ست اول با یک بازی جسورانه توانست مقابل کویت با اختلافی کم ببازد اما شکست ایران در این بازی خیلی دور از انتظار نبود.

دبیر اسبق فدراسیون تنیس در پایان در خصوص اعتراض سرمربی تیم ملی به سرداور مسابقات ابراز داشت:
این اعتراض ها کاملا طبیعی است. در ورزش تنیس بازیکن حق اعتراض به قضاوت داور را ندارد و اعتراض های سرمربی تیم بیشتر به چشم می اید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.