سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امداد رسانی به 27 حادثه‌دیده در پایگاه‌های ساحلی

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات گفت: فاز دوم طرح امداد و نجات تابستانه از عید فطر در 159 پایگاه ثابت، موقت و سیار با 4 هزار و 48 نفر امدادرسانی به هم‌وطنان خدمت‌رسانی می‌کنند.

حسین درویشی، سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اجرای فاز دوم طرح امداد و نجات تابستانه اظهار کرد: ‌فاز دوم طرح امداد و نجات تابستانه از روز عید فطر اجرا می‌شود و تمامی نیروها در آماده باش کامل در محل‌های در نظر گرفته شده حضور دارند.

وی افزود: در این طرح امدادی یک هزار و 159 پایگاه ثابت، موقت و سیار فعال هستند و 4 هزار و 48 نفر به هم‌وطنان امدادرسانی می‌کنند.

درویشی ادامه داد: 17 فروند بالگرد و 3 هزار و 80 خودروی عملیاتی و 125 موتور آمبولانس تا پایان تعطیلات تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

درویشی در خصوص آماده‌باش نیروهای امداد و نجات در پایگاه‌های ساحلی اظهار کرد: طرح ساحلی امداد و نجات از اول خرداد ماه آغاز و تا پایان شهریور سال جاری ادامه دارد و تا به حال به 27 نفر امدادرسانی کرده است.

وی گفت: در 44 پایگاه سیار ساحلی، 390 امدادگر آماده خدمت‌رسانی به هم‌وطنان در شمال کشور هستند که 83 خودروی آمبولانس و 29 موتورسیکلت در این طرح به کار گرفته شده است.

درویشی ادامه داد: متولی اصلی برپایی پایگاه‌های امدادرسانی ساحلی وزارت کشور است و سازمان امداد و نجات هلال‌احمر با حضور در این مراکز به احیا و انتقال حادثه‌دیدگان دریایی کمک‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.