سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بمب‌افکن‌های بی۵۲ را به اسرائیل بفرستید

مشاور سابق رئیس‌جمهور آمریکا تأکید کرد که با توجه به توافق هسته‌ای ایران، امنیت اسرائیل باید با مهمات و تسلیحات تخریب کننده پناهگاه زیرزمینی تقویت شود.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تسنیم: به نقل از وب‌سایت دیفنس نیوز، دنیس راس مشاور سابق باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا پس از توافق هسته‌ای ایران و قدرت‌های جهانی، خواستار آن شده است که واشنگتن بمب‌افکن‌های بی52 را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دهد.
وی در ادامه افزود: برای داشتن یک گزینه نظامی معتبر، تنها این کافی نیست که بگوییم همه گزینه‌ها روی میز است. ما باید قاطع‌تر باشیم.
بمب‌افکن‌های بی52 قادر به حمل بمبهای 30هزار پوندی معادل 15 تن برای تخریب پناهگاه‌های زیرزمینی است. کارشناسان نظامی بر این باورند که برای از بین بردن تأسیسات هسته‌ای ایران به این نوع بمبها نیاز است.




راس در ادامه گفت: تحویل این بمبها به اسرائیل موجب تقویت قدرت بازدارندگی و اعتبار بیشتر گزینه نظامی خواهد شد و ایران را ملزم به پایبندی به تعهداتی خواهد کرد که اخیراً حاصل شده است.
مشاور سابق دولت اوباما گفت: بازدارندگی مسئله بسیار مهمی است در هنگامی که ما به‌سوی اجرای توافقنامه حرکت می‌کنیم. رژیم صهیونیستی تاکنون به‌صورت علنی خواستار دریافت بمب‌افکن‌های بی52 نشده است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
امید
۱۱:۳۵ ۲۷ تير ۱۳۹۴
چقد امریکا از اسراییل میترسه؟؟
ali
۰۱:۵۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
اشتباه نکن دوست عزیز مسئله ترس امریکا از اسرائیل نیست! موضوع تفکر زایانها(صهیون) یک ساختار مبنایی و تاریخی دارد ؛اسرائیل یک نماد است ؛ .