سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاجیلو:

نکونام رضایت نامه بگیرد، نارنجی پوش می شود

مدیر تیم فوتبال سایپا از پیوستن جوادنکونام به این تیم درصورت گرفتن رضایت نامه از اوساسونا خبر داد.

اصغر حاجیلو در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با انتقال جواد نکونام به تیم سایپا گفت: این انتقال مراحل پایانی خود را طی می کند مشکل کوچکی در این زمینه وجود دارد و آن هم گرفتن رضایت نامه جواد از اوساسونا است.

مسئولان باشگاه در مکاتبه با تیم اسپانیایی خواستار صدور رضایت نامه شده‌اند و آنها قول داده‌اند مساعدت های لازم را برای این کار انجام دهند به هر حال اگر رضایت نامه نکونام صادر شود وی نارنجی پوش می شود چرا که علاقه زیادی برای حضور در تیم ما دارد.
 
وی در خصوص انتقال بیگ زاده و صادقی به تیم سایپا بیان کرد: این 2 بازیکن جایی در لیست خرید جلالی سرمربی سایپا نداشتند البته صحبت‌هایی از مذاکره باشگاه با صادقی و بیگ‌زاده را شنیده ام ولی حضور آنها در تیم سایپا منتفی است.
 
حاجیلو افزود: در طول این مدتی که با سایپا همکار می کنم شاهد زحمات مسئولان باشگاه برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی بوده ام خوشبختانه تاکنون نفرات خوبی به فهرست تیم اضافه شده‌اند و امیدوارم با به خدمت گرفتن یک دروازه بان خارجی و چند بازیکن مورد نیاز، سایپا به یکی از قدرتمندترین تیم‌های لیگ برتر پانزدهم تبدیل شود.
 
مدیر تیم فوتبال سایپا در ارتباط با دیدارهای تدارکاتی این تیم عنوان کرد: پس از انجام چند بازی دوستانه در اردوی سرعین هفته آینده در جام شهدا شرکت خواهیم کرد البته با انصراف استقلال تهران از حضور در این مسابقات شایعاتی مبنی بر لغو جام شهدا شنیده می شود که امیدوارم این موضوع صحت نداشته باشد چرا که علاوه بر فرصت مناسبی که این جام برای آماده سازی در اختیار تیم‌های شرکت کننده قرار می دهد ارزش معنوی زیادی هم دارد.
 
حاجیلو در ارتباط با قطعی شدن حضور تیم سایپا در تهران گفت: این موضوع از نظر باشگاه سایپا تمام شده است، سازمان لیگ در قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر سایپا، نفت تهران و راه آهن را جزو تیم هایی قرار داده که بازی‌هایشان در ورزشگاه  تختی تهران برگزار می شود با در نظر گرفتن این مسئله انتقال سایپا به تهران را قطعی شده می دانم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: حاجیلو ، نکونام ، سایپا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.