سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکیت بازان در اندیشه دفاع از عناوین جهانی

ملی پوشان اسکیت فری استایل به دنبال آن هستند تا بتوانند عنوان جهانی خود را در ایتالیا هم تکرار کنند.

به گزارش خبرنگار  سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: مسابقات جهانی اسکیت فری استایل آبان ماه امسال به میزبانی ایتالیا برگزار خواهد شد.
 
ملی پوشان اسکیت کشورمان نیز که سودای کسب جایگاه را در این دوره از رقابت ها را دارند، از چندی پیش اردوی متمرکز و چند مرحله ای خود را آغاز کردند.
 
نخستین مرحله اردو و آمادگی جهت اعزام به این دوره از رقابتها با حضور 29 اسکیت باز در دو بخش بانوان و آقایان در مجموعه آزادی آکادمی اسکیت اصفهان طی روزهای 24 الی 26 تیر ماه برگزار شد.
 
در اولین دور تمرینات اسکیت بازان از لحاظ شرایط فنی، وضعیت بدنی و آمادگی جسمانی نسبی زیر نظر احسان حبیب آبادی و فرهاد مهدوی آنالیز و بررسی شدند.
 
ورزشکاران در صورت کسب شاخص های اعلام شده از سوی کمیته فنی فدراسیون اسکیت، حدنصاب جهت کسب مدال و روند آمادگی صعودی تیم به این دوره مسابقات اعزام خواهند شد.
 
گفتنی است، مسئولان فدراسیون اسکیت به منظور آمادگی هر چه بیشتر اسکیت بازان در رشته فری استایل 6 مرحله اردو آمادگی تا اعزام به مسابقات جهانی ایتالیا در نظر گرفته‌اند.
 
شایان ذکر است: پیش از این بانوان ملی پوش کشورمان در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال برنز و در بخش آقایان نیز مقام چهارم و پنجم این دوره رقابتها را کسب کرده بودند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: اسکیت ، مسابقات ، رقابت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.