سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

افزایش ساعات کاری بناهای تاریخی استان اصفهان همزمان با عید سعید فطر

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر و آغاز موج دوم سفرهای تابستانی ساعات فعالیت بناهای تاریخی استان اصفهان افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فریدون اله یاری با اعلام این خبر افزود : با توجه به پیش بینی ورود گسترده گردشگران داخلی و خارجی به اصفهان ، همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر، ساعات کار تمامی بناهای تاریخی استان تا ساعات 19 افزایش می یابد.

وی تصریح کرد : در این میان ساعات کار مجموعه جهانی کاخ چهلستون و کاخ عالیقاپو تا ساعت 20:30 افزایش می یابد.

اله یاری افزود : تمام کمیته های ستاد هماهنگی خدمات سفر استان همزمان با آغاز دور سفرهای تابستانی در حال آماده باش می باشند و استان از آمادگی کامل برای پذیرائی از گردشگران داخلی و خارجی برخوردار است.

با توجه به قرار داشتن استان اصفهان در مرکز ایران و قرار گرفتن در شاهراه اصلی شمال به جنوب کشور ، این استان از یکسو محل اقامت گردشگرانی است که اصفهان را مقصد سفر قرار می دهند و از سوی دیگر استان اصفهان محل تردد گردشگرانی است که جنوب کشور را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می نمایند. با این وصف 9 کمیته عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر استان آماده خدمات رسانی به تمام گردشگران می باشند. 


انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.