سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

کشته شدن 67 نفر در حوادث ترافیکی خراسان شمالی

مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت: در سه ماهه ابتدای امسال 67 نفردر حوادث ترافیکی استان جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی پزشکی استان ، بابک سلحشور افزود: از این تعداد 48 فوتي در محورهاي برون شهري، 10 نفر در مسيرهاي روستايي و 9 نفر در محورهاي درون شهري بوده است.

وی اظهارداشت : تلفات حوادث ترافیکی در سه ماه اول سال گذشته 52 نفر بود.

سلحشور افزود: بیشترین حوادث ترافیکی منجربه فوت در سه ماهه اول امسال را با 27 نفر فراوانی مربوط به فروردین ماه امسال عنوان کرد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان با اشاره به افزایش آمار متوفیات حوادث ترافیکی سه ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته،به هموطنان توصیه کرد با رعایت نکات ایمنی و حفظ آرامش در هنگام رانندگی، سفری ایمن و به دور از حادثه را تجربه نمایند.

سلحشور در خصوص سفرهای روزهای پایانی تیر هشدار داد و گفت: به مسافران، گردشگران و زائران توصیه می شود، ضمن حفظ آرامش خود در ترافیک های احتمالی،از توقفهای غیرضروری در حاشیه جاده ها و سایر نقاط که موجب ترافیک می شود خودداری نمایند.

وی خاطرنشان کرد: هموطنان عزیز زمان رفت و برگشت خود را به به گونه ای مدیریت نمایند تا با ترافیک های ایام اوج سفر مواجه نشوند و در صورت امکان سفر رفت خود را قبل از شروع تعطیلات ویا سفر بازگشت خود را به روز های بعد از تعطیلات موکول نمایند.



انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.