سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام جهانی فوتبال ساحلی، ایران، تاهیتی امشب ساعت 22

مردان اقیانوسیه شاغل در سوییس تحت پوشش فرانسه درمقابل ایران

تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در ادامه رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی پرتغال 2015 به مصاف تیم ملی فوتبال ساحلی تاهیتی می رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این دیدار در مرحله یک چهارم نهایی برگزار می شود و تیم برنده راهی دیدار نیمه نهایی خواهد شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار های مرحله گروهی در اولین دیدار توانست تیم ملی اسپانیا را با حساب 6 بر 5 شکست دهد و در دومین دیدار در برابر برزیل 3 بر 4 شکت خورد و اما با پیروزی در دیدار برای مکزیک آن هم با حساب 3 بر 2 و به لطف پیروزی برزیل در مقابل اسپانیا توانست به  عنوان تیم دوم گروه به این مرحله صعود کند.

و اما تیم ملی فوتبال ساحلی تاهیتی در این دوره از رقابتها دست به کار بزرگی زده است، نماینده منطقه اقیانوسیه، که در مرحله مقدماتی به همراه تیم های روسیه، پاراگوئه و ماداگاسکار در گروه چهارم قرار داشت، موفق شد با کسب سه پیروزی و هر 9 امتیاز ممکن به عنوان تیم اول این گروه به یک چهارم نهایی راه یابد. 
 
تیم تاهیتی متشکل از مردانی از اقیانوسیه که تحت استعمار فرانسه قرار دارند و بیشتر آنها شاغل در سوییس هستند در دومین حضورشان در این رقابتها قصد دارند باز هم به نیمه نهایی صعود کنند.

مردان تاهیتی در دور اول حضورشان توانستند با پیروزی بر روسیه به نیمه نهایی صعود کرده اما در حالی که کشور خودشان میزبان جام جهانی بود در نهایت به مقام چهارمی رضایت بدهند.

و اما تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان اگر چه در دور گروهی نتوانست به عنوان تیم اول صعود کند اما یکی از امید های راهیابی به فینال رقابت ها نیزمحسوب می شود.

امشب در ساعت 22 تیم ملی فوتبال فوتبا ساحلی ایران شانس خود را برای حضور در جمع چهار تیم نهایی این دوره از رقابتهای جام جهانی در مقابل تاهیتی امتحان می کند.

لازم به ذکر است که تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان هم اکنون یکی از قدرتهای فوتبال ساحلی محسوب می شود و امید زیادی برای حضور در نیمه نهایی و فینال این رقابتها دارد.

سایر دیدارها ی این مرحله به شرح ذیل می باشد:

ژاپن- ایتالیا

برزیل- روسیه

پرتغال- سوییس

ایران- تاهیتی

از بین این 8 تیم 4 تیم به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد.



انتهای پیام/


  
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.