سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت همکاران قدیمی در دربی اصفهان/ آسیایی‌های فوتسال به مصاف قرچک و نیمکت لرزانش می‌روند

در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر دربی‌های مهم فوتسال در پایتخت و اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته نخستین رقابت تیم‌های لیگ برتری در فصل جدید نظم جالبی به جدول رده بندی داد به دلیل نداشتن تساوی در این هفته جدول به دو تست هفت تیمی 3 و 0 امتیاز تقسیمی شد.

از سوی دیگر تمام میزبان‌های هفته اول به ترتیب در جمع هفت تیم بی امتیاز و پایینی جدول جای گرفته البته این نظم برای تیم‌هایی مانند مس، گیتی پسند و منصوری که به دلیل نام و نشان و یا هزینه‌هایی صورت گرفته در تیم، جزء مدعیان به حساب می‌آمدند، گران تمام شد و حتی در تیمی مانند منصوری به کناره گیری سرمربی نیز انجامید.

اما دومین هفته لیگ برتر با دربی اصفهانی‌ها همراه خواهد بود این رقابت‌ها امروز ساعت 22:30در 6 شهر برگزار می‌شود که تیم‌ها برای کسب امتیازات با اهمیت اول فصلی تلاش خود را به کار گیرند و حریفان را مغلوب کنند.

اما با توجه به عملکرد غیر قابل پیش بینی لیگ برتری‌ها این کار آسان نخواهد بود.

**گیتی پسند اصفهان-کاشتی نیلو اصفهان
دومین دربی فصل جدید لیگ در اصفهان برگزار می‌شود تا طی آن گیتی پسند، تیم پر افتخار فوتسال به مصاف تیم تازه وارد لیگ برتری برود، با توجه به این که امتیاز میزبانی در اختیار دو تیم است باید دید کدامیک از هم شهری‌ها موفق به در دست گرفتن بازی می‌شود تا امتیاز کامل را از آن خود کند.
گیتی پسند و کاشی نیلو از نظر امتیازات با هم یکسان هستند و با شکست در هفته نخست در جمع 7 تیم پایین جدولی قرار گرفتند.
 
البته باخت گیتی‌ها مقابل تیم مقاومت نسبت به شکست کاشی نیلو سنگین‌تر بود تا برای چند روزی ستارهای گیتی از لحاظ روحی افت کنند.
 
**میثاق تهران-آتلیه طهران قم
 میثاق در سالن شهرداری منطقه 11 قمی‌ها را میزبانی می‌کند تا طعم شیرین برد برابر منصوری را با شکست دومین رقیب خود، ماندگار کند.
 
اما آتلیه طهران هم که در جمع 3 امتیازی‌های جدول قراردارد و هفته گذشته موفق به شکست تیم تازه وارد اصفهانی شده بود، دست پر به تهران آمده تا با توجه به تغییرات شرایط کلی در تیم بتواند بیشترین سود را از بازی‌های ابتدای فصل ببرد.
 
باید دید شاگردان که لک با یک روز تمرین موفق به شکست منصوری در قرچک شدند، پس از یک هفته تمرین برابر مهمان قمی چه نتیجه‌ای می‌گیرند.

** مقاومت البرز-آذرخش بندرعباس
 در سومین رقابت این هفته آذرخش بندرعباس در حالی میهمان کرجی‌ها می‌شود که به دلیل نوپا بودن در لیگ برتر، شرایطی همچون مقاومت را در فصل گذشته دارد.

البته از مقاومتی که با وجود تمام مشکلات مالی و حاشیه‌ای سال پیش موفق به بقاء در جمع برتریی‌ها شد، پیروزی برابر گیتی پسند در هفته اول دور از انتظار نبود، این تیم می‌تواند آینه امیدی برای دو تیم تازه وارد هم باشد. مقاومت در حال حاضر با 3 امتیاز بالا جدولی و آذرخش بدون امتیاز جزء پایین جدولی‌ها است.
 
**تاسیسات دریایی تهران- شهید منصوری قرچک

 آسیایی‌های تهران در دومین دربی هفته دوم، میزبان منصوری قرچکی می‌شوند که شکستشان در اولین رقابت فصل جدید به لرزش پایه‌های نیمکت کادر فنی انجامید تا داورزنی را به عنوان سرمربی همراه نداشته باشند.

با توجه به اینکه تاسیسات دریایی رقابت‌های 3 هفته نخست لیگ را به منزله بازی تدارکاتی و سنجش قدرت می‌داند، امتیاز بازی از اهمیت بالایی برخوردار است البته منصوری که امسال نسبت به سالهای گذشته در وضعیت مالی بهتری قرار دارد هم این رویارویی را در حکم فرصتی برای نفس کشیدن و جبران نتیجه می‌داند تا در صورت حضور سرمربی جدید روی نیمکت، فرصت‌ها برای بالا  نشینی از دست نرفته باشد.
 
**شرکت‌ ملی حفاری اهواز-شهروند ساری
 
سالن نفت اهواز میزبان رقابت‌ دو تیم حفاری و ساری است.  حفاری که برخلاف شهروند ساری با کنار گذاشتن ناظم الشریعه و جذب حسن زاده در رأس کادر فنی دست به تغییر بزرگی زده امید دارد بر خلاف دو سال اخیر که در هفته‌های پایانی قهرمانی از دست می‌داد، با کسب حداکثر امتیازها سنت شکنی کرده و به قهرمانی برسد پس در نقش یک مدعی، رقابتی سخت را برای ساروی‌ها رقم می‌زند. شاگردان ابطحی در سوی دیگر میدان در اندیشه باخت نخست فصل راهی اهواز می‌شوند تا از معرکه کسب امتیازهای شیرین ابتدایی فصلی عقب نماند.
 
**فرش آرا مشهد- مس سونگون ورزقان

فرشی‌ها که با کام شیرین از برد دربی در انتظار بازی دوم خود هستند، تبریزی‌های متمول لیگ را میزبانی می‌کنند که برای دستیابی به جام قهرمانی افضل، متخصص قهرمانی در لیگ و آسیا را جذب کرده‌اند، البته شکوه نام مس که در تبلیغات رسانه‌ای پیش از فصل در نقش قهرمان لیگ ظاهر شده بود با باخت در هفته نخست شکست.

 انگیزه مس برای اثبات ادعای خود می‌تواند رقابت دیدنی را مقابل فرش آرام رقم بزند.
 
**دبیری تبریز- فردوسی مشهد

 پیروزی دبیری در خانه ساری طی رقابت‌های هفته اول، شروع خوبی بود برای تیمی که قهرمانی در فصل 92-93 برایش بدیمن بود تا در آسیا و لیگ سال گذشته عملکرد خوبی نداشته باشد.
 
دبیری‌ها که با انگیزه جبران فصل پرحاشیه گذشته و بار دیگر قرار گرفتن در جمع مدعیان وارد رقابت‌ها شده‌اند، در خانه خود به امید شکست حریف، فردوسی را میزبانی می‌کنند.
 
اما فردوسی هم مغلوب دربی مشهد بود برای جبران نتیجه و از دست نرفتن امتیازهای با ارزش این هفته‌ها مقابل تیم تبریزی قرار می‌گیرند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.