سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اپل وارد ایران می شود!

کمپانی‌ اپل در تلاش است تا بتواند بعد از توافق هسته‌ای وارد بازار‌های ایران شود و محصولات خود را به شکل قانونی‌تر در این کشور به فروش برساند.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛از آن‌جایی که ایران به تمام توافقات خود در طول ماه‌های گذشته عمل کرده بود آمریکا دیروز توافق نامه جدید و پایانی را با ایران امضا کرد و در قبال آن مسئول است تا تحریم‌هایی را که به ایران وضع کرده بود لغو نماید و به همین دلیل مانع بزرگ ورود کمپانی‌های مطرح جهانی به بازار ایران برداشته خواهد شد.





تنها چند ساعت از توافق ایران و شش کشور قدرتمند جهان گذشته بود که گزارش‌هایی از سوی کمپانی‌های آمریکایی به گوش رسید که تمایل بسیار زیادی برای ورود به بازار ایران دارند.

روز سه شنبه اپل به وال استریت ژورنال گفته که در تلاش است تا وارد کانال‌های فروش ایران شود و از طریق آن بتواند محصولات خود را برای کاربران این سرزمین ارایه دهد.علاوه بر این کمپانی‌های بزرگ آمریکایی‌ نظیر بوئینگ و جنرال الکتریک نیز در تلاش هستند تا وارد ایران شود و عملیات فروش خود را بهبود بخشند.



با وجود محدودیت‌های موجود،همچنان محصولات کمپانی اپل و سایر شرکت‌ها به صورت غیر مجاز در طول تحریم‌ها وارد کشور می‌شد و کاربران نیز با وجود اینکه چنین دستگاه‌هایی قیمت بالایی داشتند و در مقابل خدماتی زیادی را نیز دریافت نمی‌کردند همچنان از سیب گاز زده اپل با آغوش باز استقبال می‌کردند.سال 2013 بود که باراک اوباما تغییراتی در شرایط تحریم‌های ایران اعمال کرد و بعد از آن نیز اپل در صدد بر آمد تا محصولات خود را وارد بازار‌های ایران سازد و البته این کار نیز به صورت مستقیم صورت نمی‌گرفت و اپل آماده شده بود تا محصولات خود را به افرادی که تصمیم دارند آن دستگاه‌ها را به ایران ببرند بفروشد.





اکتبر گذشته بود که اپل اعلام کرد در تلاش است تا وارد بازار ایران شود و گویا از آن زمان فعالیت‌های مربوطه را انجام می‌داد.البته احتمال می‌رود که در شرایط فعلی نیز ورود اپل به ایران از طریق توزیع کنندگانی که در حال حاضر در اروپا و آسیا فعالیت می‌کنند صورت گیرد.


انتهای پیام/






تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۵ تير ۱۳۹۴
آخجون، دستت درد نکنه ظریف جون
حالا راه باز شده با آغوش باز ازت استقبال می کنم اپل
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۵ تير ۱۳۹۴
اینکار باعث نابودی تولید ملی جی ال ایکس خواهد شد
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۵ تير ۱۳۹۴
اپل با ورودش اگه بتونه جلوی جنس های بنجول شرق اسیا مثل سامسونگ و سونی و htc رو بگیره خوبه
شاید باورتون نشه اما سامسونگ در اروپا و امریکا اصلا جایگاه ای نداره و جز بنجول ها حساب میشه
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۵ تير ۱۳۹۴
انشاالله
حمید
۰۰:۲۲ ۲۵ تير ۱۳۹۴
مگه قبلا نبوده، مشکل با کمبود یا نبودن اپل نبود ،مشکل با قیمت بالا بود که هر کسی نمیتونست بخرش، امیدوار رفع تحریمها با عثمان بشه کالاهایی با کیفیت بالا و با قیمت پایین وارد ایران بشه تا بیخودی پولمن به هدر نره
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۵ تير ۱۳۹۴
اگر ادم بخواد ازش جاسوسی نشه باید تو غار زندگی کنه
حسین
۲۳:۵۵ ۲۴ تير ۱۳۹۴
خب البته جاسوسی هم بخشی از درآمده اینا از سناتور های خودشون جاسوسی میکنن و به رقبا میفروشن
ali
۲۳:۴۸ ۲۴ تير ۱۳۹۴
khkhkhkhkhkhkhkh
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۴ تير ۱۳۹۴
مگه میشه مگه پاریم
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۴ تير ۱۳۹۴
ای خدا پدر مادرتو بیامرزه جان بابات زودتر بییا که نابود شدیم ازدست این محصولات بی کیفیت خودمون و آشغالهای چینی اپل جون بیا و باخودت چند تا شرکت معروف تو هر زمینه دیگری را هم بیار تا این مرزوبوم تلقی کند الهی شکر خدایا دستمونو بگیر شکر
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۴ تير ۱۳۹۴
یعنی میشه ما هم بتونیم اپل لاک توی کشور با اپراتورهایمان داشته باشیم تا پول به مراتب کمتری بدیم؟!
بابک
۱۴:۵۵ ۲۶ تير ۱۳۹۴
کشور داره سروسامونی پیدا میکنه
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۴ تير ۱۳۹۴
بله دیگه مردم خودشون رو برای جاسوسی قانونی اینگونه شرکتها آماده کنن.
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۴ تير ۱۳۹۴
چرا حسودی
ناشناس
۲۳:۵۹ ۲۴ تير ۱۳۹۴
glx خوبه حتما
محسن
۰۰:۰۰ ۲۵ تير ۱۳۹۴
شما اگه نگران جاسوسی هستی نخر.کسی شما رو مجبور نکرده بخری.همین الان بیشتر مردم ایران از محصولات اپل استفاده میکنن. ما که نمیتونیم مثل غارنشینها زندگی کنیم که یه وقت کسی ازمون جاسوسی نکنه. در حال حاضر بهترین محصولات الکترونیکی رو شرکت اپل میسازه.به جای این همه تعصب و حسادت الکی نشون دادن بهتره تلاش کنیم محصولاتی تولید کنیم که بتونه با این شرکتها رقابت کنه و مصرف کننده ها دیگه سمت این شرکتها نرن
ناشناس
۰۰:۱۲ ۲۵ تير ۱۳۹۴
توهم جاسوسی کل دنیا از ما!
ناشناس
۰۰:۲۵ ۲۵ تير ۱۳۹۴
آخه قربونت تو کی هستی که بخوان بیان جاسوسیت کنن؟ به نظرت با گوشی تقلبی یا قاچاق apple نمیشه جاسوسی کرد تا کی میخاین کپی رایتو دور بزنین؟ به نظرت اگه مالک اپل راضی نباشه گوشی تقلبی دست شما حلاله؟
ss
۱۳:۴۴ ۲۵ تير ۱۳۹۴
شما حرف نزن
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۵ تير ۱۳۹۴
دوست عزیز اگه دولت محترم(!) اقتصاد مقاومتی رو رویه ی کار خودش قرار بده و اون رو محقق کنه GLX هم یکی از رقبای اپل و سامسونگ و هاوایی و ... خواهد شد. یاد بگیریم فقط مصرف گرای کالاهای خارجی نباشیم. همین شرکت سامسونگ و ال جی اگه دولتشون حمایتشون نمی کرد الان هیچکدوم از ما حتی اسمشون رو نمی دونستیم.
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۵ تير ۱۳۹۴
هااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۰۰:۱۷ ۲۶ تير ۱۳۹۴
موافقم